Storekatta Skrevet 14. januar 2001 Del Skrevet 14. januar 2001 Kjære Stig Bruset Takk for svar på mitt spørsmål om Udos Choice. Nå har jeg tatt 20 - 25 ss om dagen i tre dager - og utrolig nok ser det ut til å hjelpe! Du har imidlertid helt rett i at dette produktet er meget kostbart, og hvis det virkelig er tilfelle at en kombinasjon av rapsolje og tran gjør samme nytten, konverterer jeg så fort butikkene åpner! Hvor mye tran skal jeg ta i forhold til rapsolje? Og kan jeg evt. erstatte rapssoljen med solsikkeolje (det har jeg stående), eller inneholder ikke den de samme fettstoffene? Jeg kan ikke få sagt hvor glad jeg blir hvis dette viser seg å ta knekken på psoriasisen (pustuløs). Har brukt kortisonkremer siden august, uten resultat. Før jul fikk jeg henvisning til lysbehandling, men er forespeilet lang ventetid. Kanskje dette er løsningen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/15372-rapsolje-og-tran/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege Skrevet 16. januar 2001 Del Skrevet 16. januar 2001 Kjære Storekatta, Udo's choice er laget etter en egen blanding av ulike oljetyper inkludert linfrøolje som er rike plantekilder til omega 3 fettsyrer. Ved en grundig analyse vil du finne at mengden av mange ulike fettsyrer av ulik lengde og med ulike dobbeltbindinger (flerumettede) utgjør Udo's choice. Det er vanskelig å vite eksakt hvilken blanding som er den beste. Bruk av rapsolje (som smaker bedre enn linfrøolje) og tran vil gi deg mange av de samme oljene til en lavere pris. Det er forsøket verdt fordi du får i deg rikelig med essensielle fettsyrer. Husk bare å innta rikelig vitamin E samtidig 2-300 mg daglig sammen med oljene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/15372-rapsolje-og-tran/#findComment-73691 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.