Gå til innhold

Energier.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler vi er født med energi for jeg ser jo at alle har noe de tiltrekker seg. Med energi mener jeg de som kommer inn i vårt liv, hvordan vi blir og hva som gjentar seg i livet. På folk jeg kjenner er det stort sett det samme hele livet bare med forskjellige folk. Noen forandrer ikke sted eller jobb, og trives med det. 
Jeg for min del tiltrekker meg ensomhet og mislykkethet. Det er som om jeg gang på gang sikter feil eller for høyt så ender det med at dører stenges. Og så må jeg tilbake til det kjedelige gamle, dette har gjentatt seg siden jeg var liten. Men hvordan forandre det? Nå gjenopplever jeg 2013. Bare på et annet sted og andre folk. Så jeg kan vel kanskje se hva som skjer om 2 år...da går det oppover igjen. Men da gjenstår d å se om det vil gå nedover igjen like hardt som nå nok en gang eller om jeg kan være heldig. 
 

En annen ting er at når jeg faktisk skal i gang med noe så kommer noe og forstyrrer. Jeg kan føle meg alene og ubetydelig lenge. La oss si at jeg står i butikk. Noe jeg gjør frivillig nå for tiden, for å avlaste eller er der for syke folk. Det kan være så stille at det blir kjedelig når min motivasjon er på topp. Men den ene gangen ei venninne fra fortiden kommer og vil prate så baller det PLUTSELIG på seg med kunder. Jeg føler det skjer bare fordi jeg ikke skal føle glede. Venninna mi måtte bare gå men kom tilbake da det var tomt i butikken. Men da hun kom inn igjen så ballet det på seg med kunder også. Hva er dette? Og når jeg har jobbdager så kan en annen betalt ekstrajobb ringe, men da har jeg allerede gått på den andre, men de ringer aldri når jeg er ledig.. 

Livet er virkelig ikke noe å glede seg over 

Anonymkode: 85111...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har en oppfatning om at det er ulike energier rundt oss og jeg for eksempel suger til meg negativ energi. Det pluss ting jeg har vært utsatt for selvsagt, tror jeg er en av grunnene til min sykdom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Glitter skrev:

Ja jeg har en oppfatning om at det er ulike energier rundt oss og jeg for eksempel suger til meg negativ energi. Det pluss ting jeg har vært utsatt for selvsagt, tror jeg er en av grunnene til min sykdom. 

Ja men hvordan får vi slutt på det da? Er ikke vits å leve når det bare skal være slik. Jeg tiltrekker meg ikke bare negativt jeg da, men jeg tiltrekker meg ensomhet. Jeg er også oftest den som ikke har noen plass, jeg bare må ta der det er ledig. Uansett hvor jeg er.. begynner å bli jævla demotiverende. 
 

Hvis vi trakk kort før vi startet livet trakk jeg «tilbake til start» men hvordan kaste det?

Anonymkode: 85111...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at vi egentlig er energi og at likt tiltrekker likt, prøver å forandre på energiene mine men det er ikke alltid så lett. Og nå er det masse energier og lys som kommer ovenfra og på virker oss, vi kan bli dårlig av det. De kommer for å øke våre frekvenser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg tror at vi egentlig er energi og at likt tiltrekker likt, prøver å forandre på energiene mine men det er ikke alltid så lett. Og nå er det masse energier og lys som kommer ovenfra og på virker oss, vi kan bli dårlig av det. De kommer for å øke våre frekvenser. 

Hæ? Masse lys ovenfra? Skjønte ikke. Øke frekvenser? Er ikke det positivt da? 
Men jeg setter ikke pris på noe som tiltrekkes meg, men har hatt ting i livet jeg elsket men dette kom selvsagt ikke for å bli -_- 

Anonymkode: 85111...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg tror at vi egentlig er energi og at likt tiltrekker likt, prøver å forandre på energiene mine men det er ikke alltid så lett. Og nå er det masse energier og lys som kommer ovenfra og på virker oss, vi kan bli dårlig av det. De kommer for å øke våre frekvenser. 

Dette skjønte jeg ingen ting av. I det hele tatt har jeg store problemer med ordet "energier" brukt i slik sammenheng. På meg virker det psykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hæ? Masse lys ovenfra? Skjønte ikke. Øke frekvenser? Er ikke det positivt da? 
Men jeg setter ikke pris på noe som tiltrekkes meg, men har hatt ting i livet jeg elsket men dette kom selvsagt ikke for å bli -_- 

Anonymkode: 85111...bbe

Jo det er positivt :) Vi må bare holde ut, det blir bedre i desember sies det. Setter ikke pris på noe som tiltrekkes meg heller, men det er kun jeg som kan gjøre noe med det. Men finner det vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ekstra skrev:

Dette skjønte jeg ingen ting av. I det hele tatt har jeg store problemer med ordet "energier" brukt i slik sammenheng. På meg virker det psykt.

Ja det er mange som deler din oppfatning der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 22.10.2020 den 12.33, Ekstra skrev:

Dette skjønte jeg ingen ting av. I det hele tatt har jeg store problemer med ordet "energier" brukt i slik sammenheng. På meg virker det psykt.

Før snakket man vel om skjebnens forbannelse, skjebnens ironi og en rekke religiøs symbolikk. Jeg tror kanskje det er litt det samme vi ser, men at det nå i det 21. århundrede løsrives litt fra det religiøse fordi mennesker ikke ønsker å være bundet av en relgion, men mer alternative. Jeg aner ikke og jeg sitter ikke på noen sannhet, bare noen løse tanker fra Eva Sofie en onsdag.

PS: Selv tror jeg hverken på energi eller skjebne, men at det er noe mer mellom himmel og jord vi mennesker ikke klarer å fatte, tror jeg, og kanskje er det heller ikke meningen.

Endret av Eva Sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...