stjernestøv Skrevet i går, 14:05 Skrevet i går, 14:05 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan er det mulig å lære noe når man ikke husker noe fra tidligere liv? Anonymkode: de1ff...7dc Det er det som er poenget at vi ikke skal huske noe, vi begynner på nytt og med blanke ark når vi blir født. Vi husker alle livene på astralplanet og planlegger der et nytt liv og hvem vi skal ha i livet med andre, noen høyere enn oss selv også men vi velger selv om vi vil bli født på ny. Livet er en tøff skole og vi lærer mye og klarer man ikke oppgaven sin kan man prøve på nytt i et nytt liv, vi vet nok hva vi skal lære når vi utforsker vårt eget liv. F.eks skal jo noen lære å bli kvitt avhengighet til narkotika og alkohol, og til og med meg...avhengighet av røyk. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Mi tante vil hive ut sengen, mener mannen fortsatt er der. Da fjernes også han da eller? Nei, det er ankeret til minnene om mannen som fjernes. Når hun ikke lengre kontunuerlig minnes på hans eksistens (og bortgang) vil de minnene skyves lengre og lengre bakover i bevisstheten. Ingenting overnaturlig med det. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan er det mulig å lære noe når man ikke husker noe fra tidligere liv? Det er ikke mulig, og har derfor ingenting med seriøs selvutvikling å gjøre. Tvert imot fører denne holdningen til at folk lar være å ansvarliggjøre seg selv og hverandre når urett begås. Det finnes det uendelig med eksempler på i New-age miljøene. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden psykedeliker skrev (25 minutter siden): Det er ikke mulig, og har derfor ingenting med seriøs selvutvikling å gjøre. Tvert imot fører denne holdningen til at folk lar være å ansvarliggjøre seg selv og hverandre når urett begås. Det finnes det uendelig med eksempler på i New-age miljøene. La nå andre få tro andre ting enn deg... 0 Siter
psykedeliker Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): La nå andre få tro andre ting enn deg... Det er helt i orden så lenge de er klare på at det er tro, ikke fakta. Der har New-age miljøene mye å svare for. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden psykedeliker skrev (2 minutter siden): Det er helt i orden så lenge de er klare på at det er tro, ikke fakta. Der har New-age miljøene mye å svare for. Ja jeg er veldig klar på at jeg har min tro og at andre får tro hva de vil, tror det er en menneskerett 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.