AnonymBruker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Har det noen betydning? Jeg føler det er vedkommende. Anonymkode: 03940...410 0 Siter
Lady HM Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Har det noen betydning? Jeg føler det er vedkommende. Anonymkode: 03940...410 Tenk på alle andre tidspunkter du ser "hele tiden", men som du ikke tenker over fordi det ikke har noen sammenheng med noe. Dette har selvfølgelig ingen betydning. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Kondolerer! Det har ingen sammenheng. Anonymkode: 914c2...485 0 Siter
Musikk Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Har det noen betydning? Jeg føler det er vedkommende. Anonymkode: 03940...410 Dette hørtes litt merkelig ut kan hende det er et tegn fra vedkomende, mulig h*n døde i det tidsrommet. Endret 13 timer siden av Musikk 0 Siter
påskelilje Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Jeg fikk melding fra en venn som lå i koma. Veldig spesielt. Han hadde sendt meldingen tidligere, men så kom den om igjen helt plutselig mens han lå hardt skadet i koma. Jeg skvatt skikkelig... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden påskelilje skrev (7 timer siden): Jeg fikk melding fra en venn som lå i koma. Veldig spesielt. Han hadde sendt meldingen tidligere, men så kom den om igjen helt plutselig mens han lå hardt skadet i koma. Jeg skvatt skikkelig... Kan jeg tenke meg 🙈🙈 Anonymkode: 03940...410 1 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har det noen betydning? Jeg føler det er vedkommende. Anonymkode: 03940...410 Det kan det være. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.