Gå til innhold

Orb ble filmet i huset mitt

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg hørte igår skikkelige tydelige harde steg i trappa. Hvorfor er det så mye aktivitet for tiden😩?

Anonymkode: d1bf6...b97

Det er noen ganger mer aktivitet enn andre ganger, kanskje du trenger at noen er der? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Det er noen ganger mer aktivitet enn andre ganger, kanskje du trenger at noen er der? 

Tror du det menes godt? Jeg har fått høre fra en person som har sett jeg har med meg ett par hjelpere. Kan ikke utdype mer, men kan de skremme på denne måten da? Keg ble jo redd, tok med meg katten opp og sjekker skap og alt😅. Det var et tydelig hardt trinn i trappen. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Tror du det menes godt? Jeg har fått høre fra en person som har sett jeg har med meg ett par hjelpere. Kan ikke utdype mer, men kan de skremme på denne måten da? Keg ble jo redd, tok med meg katten opp og sjekker skap og alt😅. Det var et tydelig hardt trinn i trappen. 

De mener nok ikke å skremme deg men vise deg at de er der for deg. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (9 timer siden):

De mener nok ikke å skremme deg men vise deg at de er der for deg. 

💕

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...