stjernestøv Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg hørte igår skikkelige tydelige harde steg i trappa. Hvorfor er det så mye aktivitet for tiden😩? Anonymkode: d1bf6...b97 Det er noen ganger mer aktivitet enn andre ganger, kanskje du trenger at noen er der? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden stjernestøv skrev (2 timer siden): Det er noen ganger mer aktivitet enn andre ganger, kanskje du trenger at noen er der? Tror du det menes godt? Jeg har fått høre fra en person som har sett jeg har med meg ett par hjelpere. Kan ikke utdype mer, men kan de skremme på denne måten da? Keg ble jo redd, tok med meg katten opp og sjekker skap og alt😅. Det var et tydelig hardt trinn i trappen. Anonymkode: d1bf6...b97 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tror du det menes godt? Jeg har fått høre fra en person som har sett jeg har med meg ett par hjelpere. Kan ikke utdype mer, men kan de skremme på denne måten da? Keg ble jo redd, tok med meg katten opp og sjekker skap og alt😅. Det var et tydelig hardt trinn i trappen. Anonymkode: d1bf6...b97 De mener nok ikke å skremme deg men vise deg at de er der for deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden stjernestøv skrev (9 timer siden): De mener nok ikke å skremme deg men vise deg at de er der for deg. 💕 Anonymkode: d1bf6...b97 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.