AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Jeg har følt meg tappet den siste uken, helt uten energi og alt. Venninnen min som er litt spirituell sa jeg måtte jorde meg, vi gjorde det sammen og venter nå på effekt. Aner ikke, men ser etter.☺️Jobber på sykehjem og inntar flere nære sin energi. (Dette er ikke for folk som ikke tror på slikt, se bort da😉) Anonymkode: 854cd...944 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har følt meg tappet den siste uken, helt uten energi og alt. Venninnen min som er litt spirituell sa jeg måtte jorde meg, vi gjorde det sammen og venter nå på effekt. Aner ikke, men ser etter.☺️Jobber på sykehjem og inntar flere nære sin energi. (Dette er ikke for folk som ikke tror på slikt, se bort da😉) Anonymkode: 854cd...944 Ja det hjelper å jorde seg og det må jeg bli flinkere til og, spesielt å gå ute i naturen og f.eks plante blomster. Men det hjelper nok ikke bare med en gang, man må gjøre det til en rutine. Det hjelper å bare gå tur der du er og Og å bade i saltvann renser auraen og å dusje hjelper også, se for deg at all negativ energi går ned i sluken når du dusjer. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden Jeg synes det er fint å jorde meg. Men tror ikke du kan sitte der å vente på en kjempeendring etter en jording. Det er en aktivitet en gjør ofte. Jeg renser meg og rommet i tillegg til jording. Jeg drev med jordingsøvelser lenge før jeg egentlig kjente det i kroppen. Jeg var så frakoblet kroppen at jeg ikke klarte å kjenne endringer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.