Gå til innhold

Hjelper det å jorde seg? Fra energier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har følt meg tappet den siste uken, helt uten energi og alt. Venninnen min som er litt spirituell sa jeg måtte jorde meg, vi gjorde det sammen og venter nå på effekt. Aner ikke, men ser etter.☺️Jobber på sykehjem og inntar flere nære sin energi.   

(Dette er ikke for folk som ikke tror på slikt, se bort da😉

Anonymkode: 854cd...944

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg har følt meg tappet den siste uken, helt uten energi og alt. Venninnen min som er litt spirituell sa jeg måtte jorde meg, vi gjorde det sammen og venter nå på effekt. Aner ikke, men ser etter.☺️Jobber på sykehjem og inntar flere nære sin energi.   

(Dette er ikke for folk som ikke tror på slikt, se bort da😉

Anonymkode: 854cd...944

Ja det hjelper å jorde seg og det må jeg bli flinkere til og, spesielt å gå ute i naturen og f.eks plante blomster. Men det hjelper nok ikke bare med en gang, man må gjøre det til en rutine. Det hjelper å bare gå tur der du er og :) Og å bade i saltvann renser auraen og å dusje hjelper også, se for deg at all negativ energi går ned i sluken når du dusjer. 

Skrevet

Jeg synes det er fint å jorde meg. Men tror ikke du kan sitte der å vente på en kjempeendring etter en jording. Det er en aktivitet en gjør ofte. Jeg renser meg og rommet i tillegg til jording.

Jeg drev med jordingsøvelser lenge før jeg egentlig kjente det i kroppen. Jeg var så frakoblet kroppen at jeg ikke klarte å kjenne endringer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...