Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om dette er riktig kategori men ifjor så filmet jeg katten min i gangen og i filmen dukket det opp to tydelige lyse kuler, orber. Jeg har sett det gjennom oppveksten min å. Ifjor, bare mnd før jeg filmet dette så døde en nær venn av meg. Kan det ha noen sammenheng? Jeg så først filmen i ettertid og la merke til de hvite orbene. Ikke støv, de her var store. 

Anonymkode: d1bf6...b97

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Vet ikke om dette er riktig kategori men ifjor så filmet jeg katten min i gangen og i filmen dukket det opp to tydelige lyse kuler, orber. Jeg har sett det gjennom oppveksten min å. Ifjor, bare mnd før jeg filmet dette så døde en nær venn av meg. Kan det ha noen sammenheng? Jeg så først filmen i ettertid og la merke til de hvite orbene. Ikke støv, de her var store. 

Orbs kan være alt mulig, fra ånder til hjelpere. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Orbs kan være alt mulig, fra ånder til hjelpere. 

Kunne vist deg videoen. Men vil ikke bli gjenkjent. Kan det henge igjen fra huset eller var det mest sannsynlig noen hjelpere for enen mine barn eller meg? Det var to, eller samme bare den forflyttet seg raskt. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kunne vist deg videoen. Men vil ikke bli gjenkjent. Kan det henge igjen fra huset eller var det mest sannsynlig noen hjelpere for enen mine barn eller meg? Det var to, eller samme bare den forflyttet seg raskt. 

Kan være hjelpere for ditt barn ja eller noen ånder som var rundt barnet, jeg bodde en plass der det var ekstremt masse så trodde det var en portal der jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Orbs på fotografier er små, runde lysflekker som oppstår når kameraets blitz reflekteres i støv, vanndråper, pollen eller andre partikler som befinner seg svært nær objektivet.

Så kjedelig er det nok.

R968DxIRa4Ajia31PofD_mfKLyFKVLzxWhbxFs9W

Anonymkode: 91149...305

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Orbs på fotografier er små, runde lysflekker som oppstår når kameraets blitz reflekteres i støv, vanndråper, pollen eller andre partikler som befinner seg svært nær objektivet.

Så kjedelig er det nok.

R968DxIRa4Ajia31PofD_mfKLyFKVLzxWhbxFs9W

Anonymkode: 91149...305

Hva med de som har farge og mønster i seg? 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (9 timer siden):

Kan være hjelpere for ditt barn ja eller noen ånder som var rundt barnet, jeg bodde en plass der det var ekstremt masse så trodde det var en portal der jeg. 

Ja men merker det også når jeg er uten barna. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja men merker det også når jeg er uten barna. 

Ja da er det jo noen rundt deg. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (8 timer siden):

Ja da er det jo noen rundt deg. 

Kan de hjelperne komme på jobb også? Hvor som helst...

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Kan de hjelperne komme på jobb også? Hvor som helst...

Ja hvor som helst, Margit Sandemo sa de var ikke med i dusjen osv og at folk fikk privatliv. Men jeg ber dem være med meg. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (15 timer siden):

Ja hvor som helst, Margit Sandemo sa de var ikke med i dusjen osv og at folk fikk privatliv. Men jeg ber dem være med meg. 

Kan jeg vise en video fra idag? Ref, ikke denne videoen jeg i hovedinnlegget mente. 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje bare støv her. Men på video med barn i bildet var kulen mye tydeligere og større. 

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (På 14.5.2026 den 15.11):

Hva med de som har farge og mønster i seg?

Det kan være linseartifakter og/eller over- eller underprossessering fra de analoge komponentene i kameraelektronikken. 

Gjest Sakura
Skrevet
psykedeliker skrev (1 time siden):

Det kan være linseartifakter og/eller over- eller underprossessering fra de analoge komponentene i kameraelektronikken. 

Dette skulle jeg og skrive er nok noe slikt. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kanskje bare støv her. Men på video med barn i bildet var kulen mye tydeligere og større. 

Der var det noe kjapt ja oppe med teppe. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Der var det noe kjapt ja oppe med teppe. 

Følte det. Men det kan være andre årsaker også. Skulle vist den andre her men redd for å bli gjenkjent😄 

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (7 timer siden):

Ja kan så godt være. Er ikke fremmed for det. Måtte lese det ca 3 ganger før jeg forstod hva du mente 😂

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Måtte lese det ca 3 ganger før jeg forstod hva du mente 😂

Med utgangspunkt i en avtagende overveielse tas det høyde for kunnskapene på linje med problemstillingen.

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (På 14.5.2026 den 14.18):

Jeg hørte igår skikkelige tydelige harde steg i trappa. Hvorfor er det så mye aktivitet for tiden😩?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...