AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vet ikke om dette er riktig kategori men ifjor så filmet jeg katten min i gangen og i filmen dukket det opp to tydelige lyse kuler, orber. Jeg har sett det gjennom oppveksten min å. Ifjor, bare mnd før jeg filmet dette så døde en nær venn av meg. Kan det ha noen sammenheng? Jeg så først filmen i ettertid og la merke til de hvite orbene. Ikke støv, de her var store. Anonymkode: d1bf6...b97 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Vet ikke om dette er riktig kategori men ifjor så filmet jeg katten min i gangen og i filmen dukket det opp to tydelige lyse kuler, orber. Jeg har sett det gjennom oppveksten min å. Ifjor, bare mnd før jeg filmet dette så døde en nær venn av meg. Kan det ha noen sammenheng? Jeg så først filmen i ettertid og la merke til de hvite orbene. Ikke støv, de her var store. Anonymkode: d1bf6...b97 Orbs kan være alt mulig, fra ånder til hjelpere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.