AnonymBruker Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Vet ikke om dette er riktig kategori men ifjor så filmet jeg katten min i gangen og i filmen dukket det opp to tydelige lyse kuler, orber. Jeg har sett det gjennom oppveksten min å. Ifjor, bare mnd før jeg filmet dette så døde en nær venn av meg. Kan det ha noen sammenheng? Jeg så først filmen i ettertid og la merke til de hvite orbene. Ikke støv, de her var store. Anonymkode: d1bf6...b97 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Vet ikke om dette er riktig kategori men ifjor så filmet jeg katten min i gangen og i filmen dukket det opp to tydelige lyse kuler, orber. Jeg har sett det gjennom oppveksten min å. Ifjor, bare mnd før jeg filmet dette så døde en nær venn av meg. Kan det ha noen sammenheng? Jeg så først filmen i ettertid og la merke til de hvite orbene. Ikke støv, de her var store. Anonymkode: d1bf6...b97 Orbs kan være alt mulig, fra ånder til hjelpere. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai stjernestøv skrev (2 timer siden): Orbs kan være alt mulig, fra ånder til hjelpere. Kunne vist deg videoen. Men vil ikke bli gjenkjent. Kan det henge igjen fra huset eller var det mest sannsynlig noen hjelpere for enen mine barn eller meg? Det var to, eller samme bare den forflyttet seg raskt. Anonymkode: d1bf6...b97 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kunne vist deg videoen. Men vil ikke bli gjenkjent. Kan det henge igjen fra huset eller var det mest sannsynlig noen hjelpere for enen mine barn eller meg? Det var to, eller samme bare den forflyttet seg raskt. Anonymkode: d1bf6...b97 Kan være hjelpere for ditt barn ja eller noen ånder som var rundt barnet, jeg bodde en plass der det var ekstremt masse så trodde det var en portal der jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai 3 hours ago, AnonymBruker said: Vet ikke om dette er riktig kategori men ifjor så filmet jeg katten min i gangen og i filmen dukket det opp to tydelige lyse kuler, orber. Jeg har sett det gjennom oppveksten min å. Ifjor, bare mnd før jeg filmet dette så døde en nær venn av meg. Kan det ha noen sammenheng? Jeg så først filmen i ettertid og la merke til de hvite orbene. Ikke støv, de her var store. Anonymkode: d1bf6...b97 Orbs på fotografier er små, runde lysflekker som oppstår når kameraets blitz reflekteres i støv, vanndråper, pollen eller andre partikler som befinner seg svært nær objektivet. Så kjedelig er det nok. Anonymkode: 91149...305 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Orbs på fotografier er små, runde lysflekker som oppstår når kameraets blitz reflekteres i støv, vanndråper, pollen eller andre partikler som befinner seg svært nær objektivet. Så kjedelig er det nok. Anonymkode: 91149...305 Hva med de som har farge og mønster i seg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai stjernestøv skrev (9 timer siden): Kan være hjelpere for ditt barn ja eller noen ånder som var rundt barnet, jeg bodde en plass der det var ekstremt masse så trodde det var en portal der jeg. Ja men merker det også når jeg er uten barna. Anonymkode: d1bf6...b97 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ja men merker det også når jeg er uten barna. Anonymkode: d1bf6...b97 Ja da er det jo noen rundt deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai stjernestøv skrev (8 timer siden): Ja da er det jo noen rundt deg. Kan de hjelperne komme på jobb også? Hvor som helst... Anonymkode: d1bf6...b97 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Kan de hjelperne komme på jobb også? Hvor som helst... Anonymkode: d1bf6...b97 Ja hvor som helst, Margit Sandemo sa de var ikke med i dusjen osv og at folk fikk privatliv. Men jeg ber dem være med meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai stjernestøv skrev (15 timer siden): Ja hvor som helst, Margit Sandemo sa de var ikke med i dusjen osv og at folk fikk privatliv. Men jeg ber dem være med meg. Kan jeg vise en video fra idag? Ref, ikke denne videoen jeg i hovedinnlegget mente. Anonymkode: d1bf6...b97 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Kanskje bare støv her. Men på video med barn i bildet var kulen mye tydeligere og større. Snapchat-365482663.mp4 Anonymkode: d1bf6...b97 0 Siter
psykedeliker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai stjernestøv skrev (På 14.5.2026 den 15.11): Hva med de som har farge og mønster i seg? Det kan være linseartifakter og/eller over- eller underprossessering fra de analoge komponentene i kameraelektronikken. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai psykedeliker skrev (1 time siden): Det kan være linseartifakter og/eller over- eller underprossessering fra de analoge komponentene i kameraelektronikken. Dette skulle jeg og skrive er nok noe slikt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kanskje bare støv her. Men på video med barn i bildet var kulen mye tydeligere og større. Snapchat-365482663.mp4 Anonymkode: d1bf6...b97 Der var det noe kjapt ja oppe med teppe. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai stjernestøv skrev (2 timer siden): Der var det noe kjapt ja oppe med teppe. Følte det. Men det kan være andre årsaker også. Skulle vist den andre her men redd for å bli gjenkjent😄 Anonymkode: d1bf6...b97 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai psykedeliker skrev (7 timer siden): Det kan være linseartifakter og/eller over- eller underprossessering fra de analoge komponentene i kameraelektronikken. Ja kan så godt være. Er ikke fremmed for det. Måtte lese det ca 3 ganger før jeg forstod hva du mente 😂 Anonymkode: d1bf6...b97 0 Siter
psykedeliker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Måtte lese det ca 3 ganger før jeg forstod hva du mente 😂 Med utgangspunkt i en avtagende overveielse tas det høyde for kunnskapene på linje med problemstillingen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Annen video. Ringet inn Snapchat-717916544.mp4 Anonymkode: d1bf6...b97 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai stjernestøv skrev (På 14.5.2026 den 14.18): Kan være hjelpere for ditt barn ja eller noen ånder som var rundt barnet, jeg bodde en plass der det var ekstremt masse så trodde det var en portal der jeg. Jeg hørte igår skikkelige tydelige harde steg i trappa. Hvorfor er det så mye aktivitet for tiden😩? Anonymkode: d1bf6...b97 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.