Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen har gode råd mot pigmentflekker i ansiktet?

Jeg har fått store, mørkebrune flekker under begge øynene - det er ikke særlig lekkert. Ser konstant trøtt og deprimert ut, uten å være noen av delene...

Går det an å få bleket flekkene, og hva koster det?

Takker på forhånd for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153730-pigmentflekker-i-ansiktet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Velkommen i flekke klubben!

Har selv fått pigmentflkker i ansiktet og det er ikke så pent... Mine kom av for mye soling og lite solkrem.. Vet at det koster 250 kr å få det fjernet ved laser eller frysing hos offentlig hudlege. Så det skal jeg gjøre nærmere vinteren.

Hei igjen!

Du kan også bruke block på pigmentflekkene når du er ute i sola så ikke flekkene blir mørkere og mer synlige. Et fint merke jeg bruker er SP20 som er en blank tyntflytende solblock. Bruk en qtips til å smøre kun på flekkene. Kjøpes i parfymeri (parfymelle)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...