vil bli borte Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 En dekkende beskrivelse av min sinnstilstand/tilværelse i sommer: Ensomhet. Redsel for at han jeg er glad i skal forlate meg. Følelse av at det er noe helt komplett galt med meg. Følelse av å være verdiløs. Følelse av å ikke strekke til sosialt. Føler meg totalt inkompetent. En bunnløs fortvilelse over at jeg er sånn som jeg er. Og en enorm skamfølelse over at jeg faktisk er sånn som jeg er. Ikke så bra med andre ord. Hadde ikke overlevd viss jeg ikke hadde hatt x`n min til å trøste meg. Jeg fungerer ikke uten behandleren min. Jeg går helt i revers. Men håper på en bedre høst... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153846-firebird/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
firebird1365380441 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Hei! Så trist at du har det sånn! Hos meg svinger det enormt...den ene dagen er alt bra og den neste er ting bare ræva. I dag er jeg temmelig ustabil, kjenner jeg.Tok en haug med piller i går( ikke overdose) og sov fra 1930 til i dag morges. Da jeg våkna i morges oppdaga jeg at personalet her på akutten hadde gått igjennom alle tingene mine....snerrrr...dårlig gjort, og uten å si i fra til/spørre meg.To ting var borte oxo.De nekter¨å si noe "før du har snakket med legen din...blablabla...".Noe som gjør meg enda mer sinna og frustrert. Vurderer å skrive meg ut.Ingen av mine "faste" kontakter er her - de er på ferie i nesten 4 uker - så det er ganske kjipt å være innlagt nå. Venter på den plassen på Brøset, men tror ikke på lovnadene deres om at "du får en plass snart".Det har vært i den tralten i nesten 3 mnd nå. Urghhhh....som jeg syter og klager!Fy meg! Håper å høre mer fra deg!Og at ting blir bedre for deg.Er du innlagt nå? Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153846-firebird/#findComment-985830 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vil bli borte Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Hei! Så trist at du har det sånn! Hos meg svinger det enormt...den ene dagen er alt bra og den neste er ting bare ræva. I dag er jeg temmelig ustabil, kjenner jeg.Tok en haug med piller i går( ikke overdose) og sov fra 1930 til i dag morges. Da jeg våkna i morges oppdaga jeg at personalet her på akutten hadde gått igjennom alle tingene mine....snerrrr...dårlig gjort, og uten å si i fra til/spørre meg.To ting var borte oxo.De nekter¨å si noe "før du har snakket med legen din...blablabla...".Noe som gjør meg enda mer sinna og frustrert. Vurderer å skrive meg ut.Ingen av mine "faste" kontakter er her - de er på ferie i nesten 4 uker - så det er ganske kjipt å være innlagt nå. Venter på den plassen på Brøset, men tror ikke på lovnadene deres om at "du får en plass snart".Det har vært i den tralten i nesten 3 mnd nå. Urghhhh....som jeg syter og klager!Fy meg! Håper å høre mer fra deg!Og at ting blir bedre for deg.Er du innlagt nå? Klem fra Skikkelig kjipt at du hele tiden må vike plassen for andre pasienter fordi de er "dårligere". Kan ikke skjønne at det skal være så mange som er sykere enn du sånn som du har det nå. Man blir jo faen så sliten av å svinge så sinnsykt. For tiden stapper jeg også inn på med alt mulig rart. Bedre det enn å gå helt inn i sin egen lille syke verden. Jeg er ustabil. Jeg blir plutselig bunnløst fortvilet. Blir helt rabiat og X`n min må ligge og holde rundt meg i flere timer. Faen meg nummeret før jeg begynner med koseteppe og tåteflaske!! Det er noe feil med meg. Noe som ikke er biologisk. Jeg magler noe som andre har. Og det er feil. Jeg hater feil og mangler (bare med meg selv). Jeg føler at feil og mangler for meg er en god grunn til å bli borte. Huff!! Superego i dag. Er bare så full av dritt såå må ut. Håper så mye at det går bedre med deg nå. klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153846-firebird/#findComment-987255 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trrrish Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hei! Så trist at du har det sånn! Hos meg svinger det enormt...den ene dagen er alt bra og den neste er ting bare ræva. I dag er jeg temmelig ustabil, kjenner jeg.Tok en haug med piller i går( ikke overdose) og sov fra 1930 til i dag morges. Da jeg våkna i morges oppdaga jeg at personalet her på akutten hadde gått igjennom alle tingene mine....snerrrr...dårlig gjort, og uten å si i fra til/spørre meg.To ting var borte oxo.De nekter¨å si noe "før du har snakket med legen din...blablabla...".Noe som gjør meg enda mer sinna og frustrert. Vurderer å skrive meg ut.Ingen av mine "faste" kontakter er her - de er på ferie i nesten 4 uker - så det er ganske kjipt å være innlagt nå. Venter på den plassen på Brøset, men tror ikke på lovnadene deres om at "du får en plass snart".Det har vært i den tralten i nesten 3 mnd nå. Urghhhh....som jeg syter og klager!Fy meg! Håper å høre mer fra deg!Og at ting blir bedre for deg.Er du innlagt nå? Klem fra LAMICTAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153846-firebird/#findComment-987542 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.