Gå til innhold

URO


NeverGiveUp

Anbefalte innlegg

NeverGiveUp

Hei.

Har de siste 2 årene hatt 2 tilfeller av depresjoner. Den ene kom jeg meg over med terapi, den andre måtte jeg bruke Zoloft i tillegg for å komme over. Depresjonene inneholdt også angst.

Nå sitter jeg igjen med en slags uro inni meg, og jeg har i den forbindelse litt "angst for angsten". Er redd for å få en ny nedtur.

Er det noen som har noen tips/råd/erfaring til hvordan man skal komme seg over denne siste uroen som henger igjen??

Er takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

thinkerbell

Kjære deg.

Mot uro kan lavendel, både som bad og fotbad, være effektivt. Forsøk dette rett før du skal legge deg. Noe som også kan være gunstig er å forsøke å fokusere vekk uroen, som f.eks. gjør noe fysisk..trene/å gå en tur, omgi seg med gode venner, se en god film. Dette er sikkert vanskelig, men forsøk så godt du kan å ikke la uroen styre/hemme deg for ..da kan du ende opp med at angsten kommer tilbake.

-gode ønsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kodak1365380419

Hei

Det beste rådet mot angst,uro som jeg har erfart etter mange år med disse plagende, er mosjon/trening. Ta deg skikkelig ut 3 ganger pr uke på noe du trives med.Eller når du kjenner uroen komme ta en halvtimes løpetur i skogen det er den beste medisin som finnes. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...