Gå til innhold

Spørsmål til legen!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilt 12 åring!

Hallo!!!!

jeg har veldig ofte urinveisinfeksjon,ofte etter en håndball kamp.

hva kan jeg gjøre med dette?

Jeg lurer også på hvorfor jeg har illeluktede og farget utflod hele tiden utenom når jeg har menstrasjonen.

Hva kan jeg gjøre med dette, eventuellt reseptfrie tabeletter/medisiner!?!?????.

Hva skal jeg gjøre vis jeg har menstrasjon og vi skal ha gym på skolen?

Og aller siste spørsmål er hvilket reseptfrie smertestillende tabletter jeg skal bruke når jeg har menstrasjonen???

please svar meg!!!!!!!!!

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15400-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-til-legen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sigurd Kulseng-Hanssen, Lege

Har du hyppig urinveisinfeksjon synes jeg du skal gå til lege og be ham undersøke og behandle dette. Har du farget utflod som du opplever som et problem mellom menstruasjonene bør du be legen se på utfloden. Spør helsesøster på skolen hva du skal gjøre når du har menstruasjon og skal ha gym. For menssmerter kan Paracet kjøpes i håndkjøp. Er dette ikke nok bør du snakke med legen og få resept belagte medisiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...