Gå til innhold

Deprimert?


imey@start.no

Anbefalte innlegg

Hei. Plaget med depresjon de siste sju år. siste to mnd brukt Fontex, men sluttet for en uke siden pga hodepine og følelse av depresjon. Nå føler jeg meg helt elendig, ser mørkt på det meste, er irritabel og samtidig likegyldig. Vil helst være alene og bare sove. Skal begynne å studere nå, men blir glemsk og urolig med Fontex, av den grunn også at jeg ville slutte. Er rådløs, klarer ingenting. Ia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lei_av_alt

Hei!

Ditt innlegg var som å lese om meg selv, om hvordan jeg har det for tiden. Har brukt forskjellige antidepressiva + diverse annen medisin over en tiårsperiode grunnet depresjon hovedsaklig.

Nå bruker jeg 80mg Fontex, uten at det har noen nytte for seg. Jeg er utrolig deppa, og sliter med destruktive tanker.. Er i full jobb, har ikke samvittighet til å sykemelde meg.

Ville bare forelle litt, og si at du er ikke alene. Kanskje andre som kan komme med mer konstruktive innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Hei!Fikk bare så lyst å minne om at selv om SSRIene som fontex ikke virker bra,kan andre gjøre det.Anbefaler herved cipralex,lite bivirkninger for folk flest,dosen må ofte opp i 15 mg.Hjelper mot både angst og depresjon.Mange gir gode tilbakemeldinger.Bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!Fikk bare så lyst å minne om at selv om SSRIene som fontex ikke virker bra,kan andre gjøre det.Anbefaler herved cipralex,lite bivirkninger for folk flest,dosen må ofte opp i 15 mg.Hjelper mot både angst og depresjon.Mange gir gode tilbakemeldinger.Bugge

Takk for rådet jeg fikk av deg om å bytte til Cipramil fra Fontex. Dette er nå prøvd, men jeg ble helt fjern. Ble glemsk og ukonsentrert, husket ikke noe fra den ene dagen til den andre m.m. Siden jeg er student, er ikke dette noe gunstig for meg. Sluttet med alt som heter anti deppressiva, for alltid. Heller deppa. Men takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...