Gå til innhold

Forsvunnet(???)Kontaktlinse....

Anbefalte innlegg

firebird1365380441

Hva gjør man når man tror at en har en kontaktlinse inne på øye, men ikke finner den ?

Jeg kan ikke huske å ha tatt den ut, og det kjennes ut som at den er der inne et sted.Øyet renner over av grønn gugge, så jeg tror den befinner seg "bak" selve øyeeplet.Går det an? Og hva gjør jeg?

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154034-forsvunnetkontaktlinse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Saigon

Jeg tror at det å være innlagt gjør alt mye værre. Man klarer ikke å ta ansvar. Det som skjer når man utskrives er at man fort vil tilbake til den trygge avdelinga så man slipper å ta ansvar selv. Det som er kunsten er å komme seg over den første kneika når man endelig har kommet seg ut av psykehuset. Når man har vært ute en stund og mestret livet en stund blir det lettere og veien tilbake til psykehuset blir lengere.

Gjest Saigon

Jeg tror at det å være innlagt gjør alt mye værre. Man klarer ikke å ta ansvar. Det som skjer når man utskrives er at man fort vil tilbake til den trygge avdelinga så man slipper å ta ansvar selv. Det som er kunsten er å komme seg over den første kneika når man endelig har kommet seg ut av psykehuset. Når man har vært ute en stund og mestret livet en stund blir det lettere og veien tilbake til psykehuset blir lengere.

Dette innlegget kom på feil plass, sorry :-(

Gjest har linse

Den kan ikke komme bak. Har hatt samme problem. Kjøp dråper du kan skylle øyet med, eller skyll med vann. Da (når øyet er vått) er det lettere å se linsen. Få noen til å se for deg. Prøv å fiske den ut. Jeg mistet en liten del av linsen en gang... moren min måtte hjelpe meg. Om den ikke har falt ut er den der. Kjenn forsiktig med fingeren, se om du kjenner den. Den kan ligge godt opp i en side. Blink masse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...