leenie Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Nå er det jammen lenge siden jeg har skrevet noe her... Føler liksom kanskje at jeg ikke har så mye her å gjøre, nå som ting går bra... Håper noen skjønner hva jeg mener...! Nå, ni år etterpå, føler jeg endelig at jeg begynner å få ting på avstand. Endelig kan det gå mange dager uten at jeg tenker på overgrepet. Jeg sover godt mange netter etter hverandre, og klarer å glede meg fullt og helt over ting jeg ikke hadde krefter til å tenke på før! God følelse... Det er 16 dager til bryllupet vårt nå, og jeg gleder meg vanvittig mye! (Er litt nervøs også, men prøver å ikke tenke på det helt ENDA!) Jeg tror bare vi, som har opplevd å være helt på bunn i livet, kan virkelig forstå gleden jeg opplever ved å være opptatt av helt VANLIGE ting! Som brudebukett og oppussing, nytt sengtøy, og andre trivielle småting. Når jeg ser tilbake, så føles det uhyggelig lenge å bruke ni år på å bli et helere menneske, samtidig som tiden plutselig ser ut til å gå fort. Jeg vet at alle erfaringen jeg har gjort meg er verdifulle, selv om jeg langt i fra klarer å sette pris på dem alle. Det føles uansett godt å kunne smile litt av små og store katastrofer i etterkant, og endelig føle seg sterk!!! Jeg sender mange, varme tanker til mennesker jeg har vært, og er i kontakt med her på Overgreps-forumet, og ønske alle lykke til videre. Ikke gi opp! Klem fra 0 Siter
Nica Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Lykke til! Så herlig at du skal gifte deg nå håper du får en veldig flott dag! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Kjære lille, sterke, du. Dette gjorde godt å lese leenie. Jeg er så stolt av deg.. Endelig skinner solen for deg... det var på tide! Jeg håper du slipper å rusle rundt i mørket mer. Men skulle det likevel skje..så vet du at du har vært der..og at du har klart å reise deg, gang på gang på gang. jeg er stolt av deg. Varme gode klemmer fra bella 0 Siter
Gjest snørrungen Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Kjære lille, sterke, du. Dette gjorde godt å lese leenie. Jeg er så stolt av deg.. Endelig skinner solen for deg... det var på tide! Jeg håper du slipper å rusle rundt i mørket mer. Men skulle det likevel skje..så vet du at du har vært der..og at du har klart å reise deg, gang på gang på gang. jeg er stolt av deg. Varme gode klemmer fra bella Takk, snille, rare bella Det er gjorde så godt å prate med deg igjen, jeg har savnet deg! Du vet, jeg hadde aldri kommet så langt hvis det ikke var for snille mennesker som deg, som har tid til å lytte. Takk for all støtten du har gitt meg! Ikke vær borte så lenge mer da.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.