Gå til innhold

virker ikke medisinene som de skal?


huufsa

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg går på 60mg Fontex om dagen, grunnet angst, depresjon og tvangsspising.

Fikk vite at det er dosen for å fjerne tvangshandlinger...

Det fungerer ikke :(

I tillegg til tvangsspisingen, har jeg nå begynt å bite tennene sammen hele tiden, ganske hardt.. tannlegen min påpekte at jeg er iferd med å ødelegge tennene mine. Jeg er konstant sliten i kjevene, -har vondt hele tiden. Dette gjør jeg om natten også. I tillegg spenner jeg alle musklene når jeg sover, så jeg er helt sliten nedover halsen. Skuldrene har jeg dratt opp forbi ørene. Jeg knytter nevene så hardt at neglene sitter fast i håndflaten når jeg våkner. Det er vondt å dra de ut, og gropene etter neglene sitter der lenge etterpå.

Noen som har tanker om medisineringen min?

Jeg er fryktelig sliten nå.

Skal gå til legen til uka, men har alltid litt problemer med legebesøk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bare et tips

Jeg får spenning i musklene og går også å biter tennene sammen mye etter at jeg begynte på fontex. Har du tenkt over om det kan være bivirkninger noe av det? Jeg bruker bare 20 mg, men kan tenke meg at med den dosen du går på vil sånne ting bli mye verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingen gode råd huufsa.. ville bare gi deg en klem og ønske deg lykke til!

Du er tøff, ikke glem det.

klem, bella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest moimoi

Jeg håper for all del du får noe MER hjelp enn medisiner?

Hva med å vurdere dette:

www.iks.no/iks_kurs.htm#Storelille

www.iks.no/iks_shg.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...