Gå til innhold

behandling via brev/e-post??


wsoul

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tidligere kommer meg opp fra bunnen, men merker nå at jeg nærmer meg den igjen. Og ønsker gå til psykolog, men jeg er ikke no flink til å fortelle hvordan jeg har det, iallfall ikke til et fremmed menneske. Så jeg kommer nok ikke til å gå til psykolog om jeg må prate face-to-face. Så derfor lurer jeg på om det er mulig med behandling via brev/e-post?Evt. hvordan går jeg frem da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pr i dag finnes det ikke behandling via e-post/brev. Det du kan gjøre er å skrive brev til psykologen som du endten sender til psykologen eller du tar med deg brevet på timen. Da kan dere diskutere det som står i brevet.

Det er en psykolog i landet som holder på med et forskningsprosjekt med å bruke e-post som en del av behandlingen. Man skal fortsatt møtes face-to-face, men i en periode av behandlingen bruker man også e-post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...