Gå til innhold

Smerter av medisin?


Gjest zuuul

Anbefalte innlegg

Gjest zuuul

Jeg hadde vondt i anklene da jeg var yngre, men var smertefri i årevis. Brukte ikke meds.

Så fikk jeg zyprexa og da fikk jeg vondt bak på låret, over kneet, men jeg klarte å sovne fordet. Så brukte jeg fluanxol, og da hadde jeg også en del smerter bak låret og måtte strekke ut beinet skikkelig. Avogtil kom smerter/kramper i leddene også. Men jeg sovnet da...

Nå bruker jeg seroquel. Jeg har ikke vondt om dagen, for da bruker jeg en mindre dose, men om natta, altså hver eneste natt, får jeg kramper og smerter bak på lårene, i kneleddene og i skulder og albueleddene. Det er en slags krampe, for jeg må riste på beinet. Det liksom kneper seg sammen og løsner og jeg må riste og strekke ut. Holder på slik hele natta, helt til morgeskvisten, da har vel seroquelen gått ut av kroppen... og DA får jeg sove noen timer iallfall.

Er det sannsynlig at det er medisinen som gir disse smertene? Jeg prøvde en natt og ikke ta tabletten og da fikk jeg faktisk ikke vondt.

Eller er det samme problem som har kommet, som jeg hadde da jeg var yngre og hadde vondt i anklene?

Ibux og paracet hjelper ikke lenger...

Er det noen medisin man kan ta som hjelper? Eller akupunktur eller noe...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lei_av_alt

Hei!

Kan jo hende at det er psykisk, men hvis ikke så ville jeg på det sterkeste anbefale akupunktur eller fotsoneterapi.Har selv prøvd begge deler etter mange års kroniske muskel / ledd betendelser. Akupunktur hadde best virkning, eller rettere sagt: full virkning. Nå slipper jeg disse smertene i tillegg til min variable psyke =)

God bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...