Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en gutt på 17 år i Bergen. Jeg har alltid hatt problemer med svette i hender og på beina, men det ikke vert noe STORT problem, sikkert som en gjennomsnittslig person. Men etter at jeg fylte 14, begynte svette under armene, denne er helt ekstrem! nærmst daglig kan svetten bare renne nedover fra armhulene til mage og albue, jeg får STORE våte flekker under armene, og det er jo selvfølgelig VELDIG sjenerende. Jeg har prøvd ulike ting, STOP 24 og Aluminiumsklorid 25% i absolutt sprit. STOP 24 hadde ingen eller liten effekt, Aluminiumskloriden hadde nevneverdig effekt, men ikke på LANGT nær god nok, svetten er der fremdeles og renner på samme måte, men det tar litt lengre tid for det begynner å renne, det er eneste forskjell. Men så er også problemet mitt, jeg tåler ikke Alcohol under armene, det irriterer huden og etterlater røde prikker under armene som svir veldig.

Er det andre behandligsmåter som noen vet har noen effekt?

Det eneste jeg kunne tenkte meg nå er å fått tatt en operasjon, jeg vil bli kvitt dette problemet en gang for alle.

Hva må jeg gjøre for å få innvilget en slik opreasjon, og hva vil det evt koste?

Håper noen vet noe om dette! takker for alle svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154107-svette-under-armene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

lille, store, redde meg

Bruk en antipersperant istedenfor en vanlig deodorant.

Det finnes også antipersperant for føtter.

Det bruker jeg alltid om sommeren.

Føles friskt og godt.

Antipersperanter hindrer svetten i å pipple ut,mens vanlige deodoranter bare tilfører en god lukt. Og det hjelper jo ingenting! Les på deodoranten neste gang. Kjøp en alkoholfri med antipersperant.Billig og effektiv hjelp mot svetting spør du meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154107-svette-under-armene/#findComment-987498
Del på andre sider

lille, store, redde meg

Bruk en antipersperant istedenfor en vanlig deodorant.

Det finnes også antipersperant for føtter.

Det bruker jeg alltid om sommeren.

Føles friskt og godt.

Antipersperanter hindrer svetten i å pipple ut,mens vanlige deodoranter bare tilfører en god lukt. Og det hjelper jo ingenting! Les på deodoranten neste gang. Kjøp en alkoholfri med antipersperant.Billig og effektiv hjelp mot svetting spør du meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154107-svette-under-armene/#findComment-987499
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...