Gå til innhold

Sjalusi


dust1365380727

Anbefalte innlegg

dust1365380727

Hei, jeg er en gutt på 23 år som har ei forlovede som venter barn.. ho er fortiden på ferie sørafor(vi bor i tromsø) ho er student og har lang ferie, jeg jobber og har ikke så lang ferie... siden jeg ikke kjenner mange mennesker her i tromsø så kjeder jeg meg fælt og blir til å sitte på chattesider og msn på dataen(med mitt eget navn).Det takler ikke ho,noe som jeg på en måte godtar,men jeg klarer ikke å la vær da, ho truer med at jeg kommer til å bli helgepappa vis jeg ikke slutter,men alikevel så kan jeg liksom ikke stoppe... jeg har jo fått meg et "nettverk" inne på internett liksom..ho sier at jeg trenger psykolog... gjør eg det? hører med til historia at det er jo for det meste jenter jeg skravler med da,men møter dem ikke, det vet ho.. ho er skikkelig lei seg og det blir eg å når ho er det da... kjedelig, dette høres sikkert ut som hormon-ting på grunn av at ho er gravid og noe av det er vel det,men ho har altid vært sånn, jeg syntes nesten ho er sykelig sjalu,mens ho syntes jeg er idiot og passert en grense ho har på det området for lenge sida og ho mener ho er fleksibel. hvor mye koster psykolog a?kan en sånn psykolog svare her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anouschka78

Vel, vel. Er enig med kjæresten din. Tar du så lite hensyn til henne så kan du like godt være helge-pappa.

Hvordan hadde du likt det hvis hun chattet med gutter på nettet? Single mennesker kan gjøre det, men en med kjæreste? Hvorfor? Hva er det som er så spennende å snakke med disse jentene om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dust1365380727

Vel, vel. Er enig med kjæresten din. Tar du så lite hensyn til henne så kan du like godt være helge-pappa.

Hvordan hadde du likt det hvis hun chattet med gutter på nettet? Single mennesker kan gjøre det, men en med kjæreste? Hvorfor? Hva er det som er så spennende å snakke med disse jentene om?

Det værste er at jeg er enig med deg og ho,men det er det med nettverksbygging å slikt da.. kommet litt skeivt ut... vil jo egentlig ikke ha det sånn som nå, det jeg trenger hjelp til sikkert? vet ikke eg... vet jeg er en dust å slikt.... ikke vett nok til å la vær tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dust1365380727

Vel, vel. Er enig med kjæresten din. Tar du så lite hensyn til henne så kan du like godt være helge-pappa.

Hvordan hadde du likt det hvis hun chattet med gutter på nettet? Single mennesker kan gjøre det, men en med kjæreste? Hvorfor? Hva er det som er så spennende å snakke med disse jentene om?

ja jeg hadde faktisk syntes det var hel greit at ho chatta på nett med gutter å sånn... ikke noe problem i det hele tatt..men ho har vell vett i hodet da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste er at jeg er enig med deg og ho,men det er det med nettverksbygging å slikt da.. kommet litt skeivt ut... vil jo egentlig ikke ha det sånn som nå, det jeg trenger hjelp til sikkert? vet ikke eg... vet jeg er en dust å slikt.... ikke vett nok til å la vær tror jeg

Det er vel ikke det at du logger deg inn på nettet, som gjør henne sjalu. Men det faktum at du sitter der klistret til skjermen time etter time og chatter i vei med disse jentene i ditt "nettverk". Ingen hadde jo likt det! Litt sånn halvskjult flørting og gutt til jente-snakk. Brrr.

På meg virker det som du har hovedsaklig to problemer, som utmerker seg:

bygge nettverk i real life

selvkontroll/selvbegrensning

Dette, og annet, kan vær godt egnet å la være tema terapi hos en psykolog. Hva det koster, spør du? Om du går til en med driftsavtale (altså en som ikke opererer på det helt private markedet), er prisen helt kurant. Du betaler de første gangene rundt en par hundre kroner. Men du får raskt frikort, når du har nådd trygdekontorets grense på rundt 1500.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anouschka78

Det værste er at jeg er enig med deg og ho,men det er det med nettverksbygging å slikt da.. kommet litt skeivt ut... vil jo egentlig ikke ha det sånn som nå, det jeg trenger hjelp til sikkert? vet ikke eg... vet jeg er en dust å slikt.... ikke vett nok til å la vær tror jeg

Vil det si at du er avhengig av å sitte på nettet å chatte med jenter? Du sa du ikke hadde vett til å la være. Hvilke egenskaper er det du ser i kjæresten din? Hvilke leter du etter? Kanskje du trenger pause til å finne ut det du vil.

Husk at hun er gravid nå, og at det er avgjørende for deres fremtidige forhold hvordan du behandler henne i denne sårbare delen av livet. Det er bedre å være ærlig hvis du ikke vet hva du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...