Gå til innhold

Lav selvfølelse


Gjest hmmmmm@hmm

Anbefalte innlegg

Gjest hmmmmm@hmm

Startet i ny jobb i dag.Fikk " tilnakk" fordi jeg ikke fulgte godt nok med på en kunde( " hun kunne jo stjele mens jeg snudde ryggen til.....)

Bare en kommentar fra en litt humørsyk kollega...

Jeg reagerer med å bli helt knust når jeg er ferdig på jobb, knekker sammen å gråter i bilen, føler meg udugelig, jeg er full av feil, sikkert ikke bra nok i jobben, alle er bedre o.s.v

Hvordan bygger jeg opp en bedre selvfølelse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest papirtiger

Bare en kommentar fra en kunde dette: jeg HATER når ekspeditører nistirrer på meg i en butikk. Man føler seg ikke spesielt velkommen når man blir mistenkeliggjort på den måten.

Du bør fortelle kollegaen din at de fleste kunder faktisk ikke stjeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gi deg selv litt tid

Du kan kanskje se det slik at i dag gjorde din kollega kanskje en dårligere jobb enn deg sånn alt i alt.Du er ny og fyllte din rolle så godt du kunne.Fyllte hun sin rolle som kollega til en helt ny bearbeider på en god måte?Kanskje var du litt ekstra nærtakende fordi du var spent og nervøs,og hun ikke mente det slik du oppfattet det.Men kanskje var hun uklok og fikk deg til å føle deg ukomfortabel når hun heller burde vært vennlig og oppmuntret deg.Lykke til i morgen.Ikke forvent av deg selv at du skal kunne alt med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hmmmmm@hmm

Du kan kanskje se det slik at i dag gjorde din kollega kanskje en dårligere jobb enn deg sånn alt i alt.Du er ny og fyllte din rolle så godt du kunne.Fyllte hun sin rolle som kollega til en helt ny bearbeider på en god måte?Kanskje var du litt ekstra nærtakende fordi du var spent og nervøs,og hun ikke mente det slik du oppfattet det.Men kanskje var hun uklok og fikk deg til å føle deg ukomfortabel når hun heller burde vært vennlig og oppmuntret deg.Lykke til i morgen.Ikke forvent av deg selv at du skal kunne alt med en gang.

I morgen skal jeg bruke alle krefter jeg har på å være perfekt nok for alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lotus-Or.

I morgen skal jeg bruke alle krefter jeg har på å være perfekt nok for alle:)

Det nytter ikke. Du blir bare utslitt.

Bruk heller noen krefter på å gjøre noe du selv setter pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lotus-Or.

I morgen skal jeg bruke alle krefter jeg har på å være perfekt nok for alle:)

Leste ikke hele tråden, så svaret ble nok litt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...