Gjest badegjest Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 i den siste tiden har jeg hatt noen problemer med sæden min.. det er akkurat som den henger igjen etter utløsning. ofte kan det komme sæd en stund etterpå, da ganske seig.. jeg har også hatt noen plager med rød og hoven forhud i det siste.. Er dette en kjønnsykdom?? mvh 0 Siter
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Jeg har vanskelig å tro at dinhe symptomer kan beskrives som kjønnsykdom. Det at sæden henger igjen tror jeg forekommer rett som det er hos mange og det er helt normalt. Rød og hoven forhud kan være resultat av irritasjon, evt. i verste tilfelle infeksjon. Jeg vet at slike tegn forekommer også ofte uten at det betyr noe som helst. På den andre siden hvis det ikke gir seg, eller om det blir verre eller det kommer andre symptomer, som svie eller smerter, da bør du søke lege. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.