Gå til innhold

Hva kan de egentlig gjøre?


canem1365380717

Anbefalte innlegg

canem1365380717

I de siste årene har humøret mitt gått veldig opp og ned...sittet mye alene...mistet matlysten helt i perioder. Vært trist uten grunn.. Har også slitt med panikk-angst.

det siste året har jeg også slitt med selvmordstanker, og har en gang gjort ett forsøk som da misslyktes...skal nå henvises videre til psykolog..

Men hva kan de egenlig gjøre for meg? Er redd jeg kan lykkes neste gang jeg forsøker noe slikt. Er det eventuell lang vente tid på time?

Hilsen 19-åring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan få hjelp til å finne ut av hvordan du kan jobbe deg ut av de problemene som preger livet ditt nå. Dersom du selv yter en innsats, kan terapi medføre store endringer i forhold til hvordan du har det nå.

Det varierer hvor lang ventetid det er; hvis du ikke får et brev som sier noe om når du kan få time, så bør du ringe dit du er henvist og spørre.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

De kan gjøre en god del for deg. Dersom du får time hos en psykiater/psykolog kan de hjelpe deg enten med samtaleterapi, medisiner eller liknende.

Mist ikke motet selv om det er lang ventetid. Men nevn selvmordstankene så kanskje du kommer til litt fortere.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...