solrane Skrevet 15. januar 2001 Del Skrevet 15. januar 2001 har vært sykemeldt en tid,legen finner ikke ut hva som kan være i veien,han er frustrert og jeg er enda mere frustrert og lei. har vært hos alternative "helbredere",som eks fysioterapi:diagnose,belastnings skader av muskler i bena. ostopat:feil med balanse,mye trykking i nakke og hode,eneste som kom ut av det var Bells Parese, der er lege uenig. Jeg mener dette kan være reelt fordi jeg plages med diffuse smerter i nakken og skuldre og midt i ryggen,brystet,mister og førlighet i ringfinger oglillefinger på venstre hånd innimellom,lammelsen i fjeset var på denne siden.er da også værst i benet på denne siden? plages med smerter nede i ryggen, akkurat i korsryggen.det gjør vel sitt til at også her mister jeg følelsen i bena innimellom,hvis jeg sitter eller bøyer meg for å vaske håret.Det begynner oppå risten på foten/e og sprer seg oppover og det blir sinnsykt vondt hvis jeg står lenge nok. Om nettene kan jeg våkne av at bene mine er visnet bort,jeg tror jeg våkner av smerte.Det føles ut som om dette er stasjonert i knærne på begge beina.Massasje hjelper blodsirkulasjonen i gang. Nummenheten i beina dukker opp overalt,bussen,hjemme,ute,Helst når jeg sitter. Jeg plages av at jeg ikke kan belaste beina mine ved å stå,gå Jeg jobber som daglig leder i en gullsmed butikk,hvor jeg står og går hele tiden,har hatt denne jobben i 5 år. Har funnet ut at jeg klarer maksimal belastnin på ca 2 timer da går og står jeg på hardt underlag eller jeg vasker og baker brød hjemme,går og står. Det å sitte ned hjelper når jeg sitter,men har ingen effekt for videre belastning når jeg har oversteget 2 timers grensen. Da er hele resten av dagen og gjerne noen dager/kvelder ødelagt av verk i rygg,hofter og lår.Skal tilnevrolog så snart det blir ledig. vil gjerne ha din mening. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/15437-nakkeryggben/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi Skrevet 15. januar 2001 Del Skrevet 15. januar 2001 Kjære solrane ! Jeg skjønner godt både din og legens frustrasjon !! Du må antakelig begynne å nøste i en ende, det blir vel umulig å ta stilling til tusen plager samtidig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/15437-nakkeryggben/#findComment-73147 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.