Gjest en893802 Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 lurer på om det er mulig, om man har godt av å skifte klima for en stund, å kunne reise utenlands med rehab. eller tidsebgrenset uførepensj? Kan et slikt opphold bli ført opp i den individuelle planen på tidsbegrenset uførepensjon? Om legen mener psyken ville ha godt varme og noe nytt? noen her som har gjort noe sånnt? 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Jeg fikk legeerklæring på at jeg ville ha godt av varme og sol og nye omgivelser, og fikk dermed ta en tur til utlandet uten å miste utbetalingen. 0 Siter
Gjest en893802 Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Jeg fikk legeerklæring på at jeg ville ha godt av varme og sol og nye omgivelser, og fikk dermed ta en tur til utlandet uten å miste utbetalingen. Hvor lenge var oppholdet? 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Hvor lenge var oppholdet? Første gangen på en uke. Andre gangen tre uker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.