firebird1365380441 Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Det går litt bedre nå.Har fått mer ro til å tenke den siste uka som har vært.Og mer tid til å snakke med personalet om hvordan ting EGENTLIG er. Har vært en del hjemme sammen med personalet de siste dagene.Det har vært ok.Nå føler jeg at jeg har lyst til å ha perm og dra hjem alene i noen timer.Jeg håper den følelsen vil vare... Akutten er slitsom, egentlig.Men, som sagt, det går bedre nå.Personalet skjønner mer av hvordan ting henger sammen.Det var godt å få avklart det.Har følt at jeg har ført dem bak lyset, så og si.Ingen god følelse. Skal ha samtale med overlegen i dag.Gruer meg litt til det, føler meg alltid så liten og dum i slike sammenhenger. Er trøtt...var tidlig oppe i dag.Vanskelig å sove skikkelig når det er så varmt ute.Faktisk gleder jeg meg til vinteren, med 20 minus, snø og is.Og Nordlyset.... 0 Siter
Gjest Frysepinn Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 La oss si minus 10 da? Da kan jeg være enig. Jaja, kommer vel an på om du bor i innlandet eller ved Kysten. I innlandet virker ikke 20 grader minus så kaldt som ved kysten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.