Gå til innhold

Noe galt med meg?


Gjest fortvilet-85

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet-85

Jeg er manisk depressiv(skriver det for orden skyld). Jeg klarer overhode ikke å følge en trimvideo!! Det går helt i ball for meg å koordinere armer og ben samtidig! Har det noe sammenheng med sykdommen min? Er det noe galt med min koordinasjonsevne? Jeg faller helt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd lenge? Det er helt normalt å rote i starten derfor anbefales det på en aerobicvideo jeg har at en starter med bena og følger på med armene når en mestrer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fortvilet-85

Har du prøvd lenge? Det er helt normalt å rote i starten derfor anbefales det på en aerobicvideo jeg har at en starter med bena og følger på med armene når en mestrer det.

Jeg prøvde for noen år siden også, ikke da heller fikk jeg det til.Det liksom klikker i hodet når farten settes opp og flere ting skal gjøres samtidig.

Men jeg har så lyst å få det til!!

*lei meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten signatur

Jeg prøvde for noen år siden også, ikke da heller fikk jeg det til.Det liksom klikker i hodet når farten settes opp og flere ting skal gjøres samtidig.

Men jeg har så lyst å få det til!!

*lei meg*

Jeg er ikke manisk-depressiv, men jeg har heller ikke god nok koordinasjon til å gjøre forskjellige ting med armene og bena på samme tid. Prøvde aerobic jeg også, men pga dette gav jeg opp. Var ikke noe gøy å bare bruke bena.

Men jeg er veldig flink til å danse! Da er det jo stort sett bare bena en konsentrerer seg om. Lest engang en forklaring på hvorfor enkelte hadde dårlig koordinasjon, men husker ikke helt, så jeg skal ikke begi meg ut på noen spinnville forsøk.

Har hørt om mange som har det slik. Det er jo derfor aerobicinstruktørene sier at en kan velge å bruke bare bena!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fortvilet-85

Jeg er ikke manisk-depressiv, men jeg har heller ikke god nok koordinasjon til å gjøre forskjellige ting med armene og bena på samme tid. Prøvde aerobic jeg også, men pga dette gav jeg opp. Var ikke noe gøy å bare bruke bena.

Men jeg er veldig flink til å danse! Da er det jo stort sett bare bena en konsentrerer seg om. Lest engang en forklaring på hvorfor enkelte hadde dårlig koordinasjon, men husker ikke helt, så jeg skal ikke begi meg ut på noen spinnville forsøk.

Har hørt om mange som har det slik. Det er jo derfor aerobicinstruktørene sier at en kan velge å bruke bare bena!

Det var en lettelse at det ikke var bare meg....:-)

Jeg kjøpte en trimvideo med Kari Jaqueson, men må visst bare gi den bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest manic depressiv aerobics master

Jeg er manisk depressiv, men har ingen problemer med dette. Så tror ikke det er grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fortvilet-85

Jeg er manisk depressiv, men har ingen problemer med dette. Så tror ikke det er grunnen.

Jeg er nok bare en rar klovn i manesjen hehe :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du

har også store problemer med å koordinere armer og ben. Det hjelper meg å stå ved siden av noen som utfører øvelsene og ikke rett ovenfor hvor jeg må tenke motsatt. Det er nok et vanlig problem dette for mange , å ha problemer med å koordinere armer og ben.

du får bare fortsette og trene og heller tenke at det er mange flere som har det problemet.

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flodhest

Hehe... Jeg kan heller ikke følge en trimvideo. Aerobic og alt slikt er helt utenkelig for meg... Og jeg er _ikke_ manisk-depressiv... Tror ikke det har så mye sammenheng... Skal du trimme så prøv for eksempel sykkel eller roing eller noe slikt i steden. Det er 'enkelt' og krever ikke slik koordinasjon. Man får gjøre det man får til når det gjelder trim spør du meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flodhest

Jeg prøvde for noen år siden også, ikke da heller fikk jeg det til.Det liksom klikker i hodet når farten settes opp og flere ting skal gjøres samtidig.

Men jeg har så lyst å få det til!!

*lei meg*

Opps... Da beklager jeg mitt forrige svar... Hvis du virkeig har lyst til å lære deg det, er det jo bare å prøve og prøve. Det er helt sikkert mulig bare du går sakte nok frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...