Gå til innhold

Kan jeg sette i gang uten at det blir mye tull?


gulle

Anbefalte innlegg

Hei Irene.

Er sykemeldt,har sagt opp min tidligere tunge jobb(full stilling),søkt attføring,men ikke fått svar enda.Nå er det ledig en veldig fristende jobb(ikke full)som er relatert til det jeg har lyst til i fremtiden.Denne jobben vil gi meg en veldig fin pekepinn på om det er dette jeg burde satse på.Tror nok også legen min vil være villig til å la meg prøve meg i dette.Men så er det med attføringssøknaden min da.En burde vel ikke klusse med ting selv da.Litt dumt siden denne jobben er noe jeg virkelig lyst til og det er nå den er ledig.(men det er jo ikke sikkert jeg får den da)Hva burde jeg gjøre?La det være sånn at de kan få ett ord med i laget eller hoppe i det som jeg egentlig har mest lyst til.Jeg blir iallefall gal snart av å bare gå å vente.Men de liker vel egentlig ikke for mye initiativ?

Hilsen gulle.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Dersom du begynner i arbeid uten at det er et godkjent attføringstiltak, risikerer du avslag både på sykepenger og attføring.

Snakk heller med Tk og aetat og be dem skynde seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...