Gå til innhold

Allerig i ett øye - er det mulig?

Anbefalte innlegg

Gjest enøyd banditt!

Jeg har gresspollen allergi... (og lett astma). I vår og sommer har slitt med mitt venstre øye. På en annen måte enn det jeg tidligere har erfart av allergiplager. ubehaget kommer uanhengig av hvor mye gresspollen som er i luften. (øyet blir ikke verre i takt med allergiplager i nesen, ei heller i takt med pollenvarslet). Kan det være noe annet galt?

Har tenkt på øyekatarr, men da ville jeg hatt puss og det har jeg ei. Dessuten blir ofte det andre øyet smittet og det høyre øyet er ok. Det venstre øyet er tørt, kløende og jeg føler meg trøtt. Det er lett hovent og rødt, spesielt på våtkanten.

Det som også er litt pussig er at jeg stadig vekk er sår i halsen på venstre side, samt ofte tett i nesten på venstre side (pga skjev skillevegg). Jeg har mye seigt slim som tetter til i overgang nese/hals. Vært hos ønh spesialist. Jeg skal trolig operere skilleveggen. (venter på svar etter at bihulene har blitt avbildet). Men legen ga meg ikke noe godt svar på dette med hals og øye og om det hele henger sammen.

Hørt eller erfart noe liknende?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154645-allerig-i-ett-%C3%B8ye-er-det-mulig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...