Gjest Calóni Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Jeg glemte å ta Lamitcal i morges (går på 150x2). Bør jeg ta morgendosen nå i kveld, eller hopper jeg bare glatt over? Noen som vet? 0 Siter
yoomee Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 hei du kan ta begge dosene. det har jeg fått beskjed om. mange tar lamictal dosen bare 1 gang i døgnet, eks 300 mg om morgen i stedenfor over 2 ganger pr døgn. mener halveringstiden på lamictal er ganske lang så den vil fordele seg utover dagen. jeg bruker 200 mg tilsammen helst 2 ganger i døgnet. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 hei du kan ta begge dosene. det har jeg fått beskjed om. mange tar lamictal dosen bare 1 gang i døgnet, eks 300 mg om morgen i stedenfor over 2 ganger pr døgn. mener halveringstiden på lamictal er ganske lang så den vil fordele seg utover dagen. jeg bruker 200 mg tilsammen helst 2 ganger i døgnet. Okay, da gjør jeg det Takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.