Gå til innhold

Jeg trenger noe som virker!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg har i mange år vært plaget av en hudsykdom som heter "Hidrosadenit",får kuler på innsiden av begge lår.Dette er veldig vondt og ekkelt.Det blir mørke flekker hvor det har vært en kul.De dukker som regel opp i forbindelse med menstruasjon.Har vært hos lege mange ganger for dette,føler at ingen har et fornuftig svar å gi meg.Det virker ikke som de vet hva som kan hjelpe mot dette heller.Det jeg lurer på er: vet du/dere om det fins noe som gjør at jeg kan bli kvitt dette en gang for alltid,eller om det er noe som kan dempe dette??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154757-jeg-trenger-noe-som-virker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Det er en ubehagelig, om enn relativt ufarlig tilstand med noe uklar årsakssammenheng. Hovedproblemet er i de fleste tilfelle avløpsvansker fra lymfekjertler. Jeg har ingen patentforslag når det gjelder behandlingmuligheter. Jeg tror det er hudlegene som er best til å gi deg svar. Det blir egentlig mitt fagfelt når slike blir infisert med bakterier, noe som forekommer. Fro å forebygge dette vil jeg i alle fall anbefale at du ikke tukler med det selv.

Hm, mener å ha hørt at det er en måte å få det til,..en sort eller ta med hormon hver gang, ikke sukkerpiller.. men kan godt hende jeg tar feil.

Jo da,man kan utsette mensen.Men tror ikke det er så lurt å gjøre det hele tiden.

Men dette tar jo bort blødningene,tviler på at det er blødningene i seg som er årsaken til problemet hennes.

Annonse

Siden du får det i forbindelse med menstruasjon, kunne det være en ide og begynne med p-piller eller p-sprøyte som tar vekk mensen helt?

Takk for svaret,jeg bruker p piller;men d nytter ikke.Har brukt antibiotika i alle varianter oxo.Kansje d ville være en ide å prøve en p sprøyte.

Det er en ubehagelig, om enn relativt ufarlig tilstand med noe uklar årsakssammenheng. Hovedproblemet er i de fleste tilfelle avløpsvansker fra lymfekjertler. Jeg har ingen patentforslag når det gjelder behandlingmuligheter. Jeg tror det er hudlegene som er best til å gi deg svar. Det blir egentlig mitt fagfelt når slike blir infisert med bakterier, noe som forekommer. Fro å forebygge dette vil jeg i alle fall anbefale at du ikke tukler med det selv.

Jeg vet at d er en hudlege som må se på mitt problem,lurer på hvorfor jeg ikke fikk svar fra en hudlege?Føler ikke at ditt svar er verdt 100kr,du har jo ikke skrevet noe jeg ikke visste fra før.Trodde at jeg fikk svar fra noen som kunne om problemet!!!

Gjest lille rosinen

Jeg vet at d er en hudlege som må se på mitt problem,lurer på hvorfor jeg ikke fikk svar fra en hudlege?Føler ikke at ditt svar er verdt 100kr,du har jo ikke skrevet noe jeg ikke visste fra før.Trodde at jeg fikk svar fra noen som kunne om problemet!!!

Kanskje hvis du hadde lagt det inn på forum for "hud og hår" og betalt 100 kr der...?

Ser du har lagt inn der også. Håper en hudlege svarer deg der :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...