RotetEple Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg har et litt pinlig problem: Kjønnshåret mitt er i ferd med å falle av! Hårene som fremdeles ikke har falt av virker helt "døde". De har mistet fargen og sin evne til å krølle seg. Det er ikke det estetiske ved dette som plager meg, men tanken på at det kan være en alvorligere, underliggende årsak til hårtapet. Dette har pågått i vel to år nå. Jeg begynner å bli bekymret. Kjønnshårene ser ikke ut til å vokse ut igjen heller, og det begynner således å bli langt mellom dem. Jeg har alltid tenkt at det vil ordne seg selv, men har nå innsett at dette sannsynligvis ikke kommer til å skje. Å miste kjønnshåret i en alder av 19 år, er ikke noe jeg regnet med! Har noen en formening om hva dette kan dreie seg om? Jeg kvier meg utrolig for å gå til legen med dette problemet. Jeg er forresten gutt, om det ikke kom fram tidligere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154765-tap-av-kj%C3%B8nnsh%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.