Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har et litt pinlig problem: Kjønnshåret mitt er i ferd med å falle av! Hårene som fremdeles ikke har falt av virker helt "døde". De har mistet fargen og sin evne til å krølle seg. Det er ikke det estetiske ved dette som plager meg, men tanken på at det kan være en alvorligere, underliggende årsak til hårtapet. Dette har pågått i vel to år nå. Jeg begynner å bli bekymret. Kjønnshårene ser ikke ut til å vokse ut igjen heller, og det begynner således å bli langt mellom dem.

Jeg har alltid tenkt at det vil ordne seg selv, men har nå innsett at dette sannsynligvis ikke kommer til å skje. Å miste kjønnshåret i en alder av 19 år, er ikke noe jeg regnet med! Har noen en formening om hva dette kan dreie seg om? Jeg kvier meg utrolig for å gå til legen med dette problemet. Jeg er forresten gutt, om det ikke kom fram tidligere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154765-tap-av-kj%C3%B8nnsh%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...