Gå til innhold

pigmentflekker og lamictal


Gjest pomona

Anbefalte innlegg

Gjest pomona

Hei, har nettopp kommet hjem fra tre ukers solferie. Er nøye med å smøre meg meg høy faktor. Men nå har jeg fått en trill rund pigment flekk på haken. Den er kritthvit. Kan dette skyldes lamictal (250mg til dagen). Jeg mister også mye hår, og har boblinger på baksiden av låret- hele låret hopper liksom. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig har jeg ikke hørt om dette med pigmentforandring. Har selv vært mye i solen i sommer men.ikke sett noen pigmintforandringer. Bruker 400 mg. lamictal.En annen ting er at jeg mister mye hår etter at jeg begynte med lamictal.Spessielt på hodet og bena, men jeg er jo mann da, og kansje det er naturlig men , det har spessielt kommet etter at jeg beg. med lamictal. Går ut ifra at du er en kvinne og da er jo dette verre, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...