Gå til innhold

Spinn manisk


Gjest kanskjebeståværeanonym

Anbefalte innlegg

Gjest kanskjebeståværeanonym

Jeg har grunn til å tro at jeg begynner å bli manisk. Jeg er tvangsinnlagt, men fordi jeg er så snill og holder avtaler, eller nei det må jo være fordi jeg er MEEEEEEEEEG og helt spesiell!!!!!!!!!!!!!!!!!!,så har jeg perm i helga. (og ellers på dagene for å trene på treningssenter for å trimme av meg fettet jeg pådro meg under en tidligere innleggelse der noen var så luuur å gi meg zyprexa. MEN HALLO, det lærte meg jo livets lære! Ellers hadde jeg bare visst hvordan det var å være slank og perfekt hele livet. Vel jeg er jo perfekt enda, har virkelig draget selv om jeg har bmi på 28, alle guttene er gaaaaaale etterpå.

Hm hva var det jeg bekymret meg over, jo. Jeg tror jeg er manisk, jeg har grunner til å tro det. Jeg sover ikke, tankene slutter ikke, jeg blir påført tanker der jeg lærer mer og mer og blir klokere og klokere og forstår mer og mer, og jeg mottok universale sannheter fra tv-programmene jeg så på idag. Og det slutter ALDRI, jeg kan ikke fatte at det er mer plass til tanker, plutselig kommer ENDA et poeng dettende i hodet på meg. Jeg ser ALT. Hjernen har aldri vært så klar! Og jeg skrur på musikk og danser og digger alt, har lyst til å trene. Det som er annerledes er at før når jeg har vært "oppstemt" som de sier, har jeg alltid sovna og sovet normalt, noe jeg trodde jeg var den eneste bipolare som gjorde, men nå sover jeg ikke en gang. Prøvde, men det kom enda flere tanker puttet inn i hodet mitt fra verdensrommet:-)

Ja, saken er at jeg vil tilbake til posten, eller jeg må det likevel for det er søndag, og de har nevnt politi om jeg ikke møter opp(jeg er ikke så gal at det er noen grunn til-men de er vel føre var og tror folk er spinn psykotiske fordi..øh..husker ikke jeg. Jo hører litt stemmer og har tanker som ikke er ens egne)Uansett, ah så kul jeg er,hva skulle jeg si nå da?????? Jo, så er jeg samtidig redd for å dra tilbake til posten, for da kommer tilstanden jeg er i nå til å gå over!!!!!!! Jeg har tatt på meg en tykk lue for å prøve å dempe alle tankene jeg får puttet inn i hodet til stadighet og vet ikke jeg, hjalp det kanskje? Men hodet spinner. Så jeg har grunn til å tro at jeg er manisk. Men samtidig vet jeg at jeg er hundre prosent frisk, overhodet ikke manisk, og at tilstanden derfor vil gå over når jeg drar til posten. Jeg vil ikke at det skal gå over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kanskjebeståværeanonym

etter innlegget å dømme er du nå det du beskriver i din overskrft, spinn manisk.

Hmmm nå har det gått over. Men så er jeg jo rapid cycler og da... Er vel bare å ta av seg lua...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm nå har det gått over. Men så er jeg jo rapid cycler og da... Er vel bare å ta av seg lua...

Jeg syns iallefall det var veldig interessant å lese innlegget ditt.

Ja, du virker manisk - og det er kult at du skriver ned tankene dine!

Du må ikke være redd for å dra tilbake til avdelingen, du trenger å lande - selv om du har det kult nå. Du kan bli ytterligere manisk og ta helt av - og som man sier; ute av stand til å ta vare på seg selv. I mange tilfeller blir maniske personer uten balanserende medisiner, gå rett fra mani/psykose til dyp depresjon. Det er ikke noe særlig.

Lykke til & klem fra meg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som vanlig ganske fornøyelig å lese innleggene dine - vet ikke helt om du mener å være fullt så humoristisk som jeg oppfatter midt oppe i alt alvoret...

Håper at du snart blir mer stabil, og at du kan komme i gang med skolen og andre ting som er viktige for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm nå har det gått over. Men så er jeg jo rapid cycler og da... Er vel bare å ta av seg lua...

Hvis du beholder lua på så er du bedre rustet til å møte vinteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeremy1365380731

ikke jeg heller. det var egentlig på småbarn jeg skulle svart..ikke her.

del tankene dine med andre!!! skriv dagbok når du er manisk! gi det ut som bok!!! u can do it!! og mange vil lese boka di!! istedet for at du ender opp som en outsider i samfunnet.... selv om du aldri er det i mine øyne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kanskjebeståværeanonym

del tankene dine med andre!!! skriv dagbok når du er manisk! gi det ut som bok!!! u can do it!! og mange vil lese boka di!! istedet for at du ender opp som en outsider i samfunnet.... selv om du aldri er det i mine øyne!

vel tja jo læreren min var sikker på at jeg ville bli forfatter:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...