Gå til innhold

Føler for lite for andre


Gjest følsomme meg

Anbefalte innlegg

Gjest følsomme meg

Synes dette er litt rart. Jeg er en veldig følsom person, men det virker som om jeg ikke greier å interessere meg for andre og bli glad i andre. Jobber med dette for tiden. Jeg kan bli forelsket, men den dreier seg også mest om meg selv og min egen følelse. Er dette naturlig eller er det unormalt? Alle mennesker er vel egoistiske, selv i forhold til andre? Vi er vel hyggelige mot andre for at de skal være hyggelige mot oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fjomsen

Kanskje du bare har et ekstra behov for å bli elsket eller i det hele tatt å bli godtatt, at du rett og slett selv ikke har den store selvtilliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest følsomme meg

Kanskje du bare har et ekstra behov for å bli elsket eller i det hele tatt å bli godtatt, at du rett og slett selv ikke har den store selvtilliten.

Ja, du er inne på noe der. Jeg blir lett smigret hvis en kjekk mann viser interesse for meg. Jeg kan bli forelsket, men jeg føler ikke at jeg bryr meg så mye om han. Det er mer en egoistisk greie. Det er den følelsen han gir meg jeg liker. Bekreftelsen. Hva betyr dette? Har ennå ikke møtt en mann jeg kunne tenke meg å ofre meg for. Hvis ikke menn kommer meg i møte, mister jeg interessen. Er ikke typen som stiller opp bare på deres premisser. Er dette uvanlig? Er jeg sær og vanskelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Ja, du er inne på noe der. Jeg blir lett smigret hvis en kjekk mann viser interesse for meg. Jeg kan bli forelsket, men jeg føler ikke at jeg bryr meg så mye om han. Det er mer en egoistisk greie. Det er den følelsen han gir meg jeg liker. Bekreftelsen. Hva betyr dette? Har ennå ikke møtt en mann jeg kunne tenke meg å ofre meg for. Hvis ikke menn kommer meg i møte, mister jeg interessen. Er ikke typen som stiller opp bare på deres premisser. Er dette uvanlig? Er jeg sær og vanskelig?

Nå er det vel uansett ikke meningen man skal ofre seg for et annet menneske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest følsomme meg

Hvordan var barndommen din? Føler du at du har hatt gode nære voksne i barndommen?

Nei kan ikke si det. Føler ikke at jeg har fått kjærlighet. Har fått en autoritær og gammeldags oppdragelse med ingen/lite kjærlighet og store krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...