Gå til innhold

Vondt i underlivet


Gjest vondt i underlivet

Anbefalte innlegg

Gjest vondt i underlivet

Går i terpi for tiden. Har vanskelig forhold til menn. Har ennå ikke vært i et seriøst forhold til en mann og er nå 31 år. Jeg har prøvd seksuelt, men turde ikke si ifra at jeg var uerfaren. Det resulterte i at jeg følte meg presset til sex og ga etter. Jeg var ikke klar og fikk derfor ikke noe nytelse av dette. Likevel selve situasjonen gjorde at jeg gjorde det flere ganger fordi jeg trengte å føle at jeg fungerte seksuelt. Det ble bedre for meg etterhvert, men jeg fikk aldri noen orgasme. Jeg ble skremt etter denne natten fordi det viste seg at mannen jeg var forelsket i bare var ute etter sex og ikke ville møte meg ute siden. Dette knuste mitt selvbilde og siden har jeg ikke vært så interessert i mannfolk. Dette har resultert i at jeg har levd i sølibat. Jeg lurer på om denne smerten/vondtheten i underlivet kommer av at jeg nå har fått tilbake selvrespekten og bearbeider "overgrepet"? Noen som vet og som har vært i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja. Jeg opplevde i det minste sterke smerter i underlivet i den tiden jeg bearbeidet voldtektsminner fra jeg var liten. Så det er fullt mulig, iallefall. Men kanskje du skulle ta deg en tur til legen for sikkerhets skyld? Dersom ingenting er galt, kan du jo slappe av og fortsette terapien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vondt i underlivet

Tja. Jeg opplevde i det minste sterke smerter i underlivet i den tiden jeg bearbeidet voldtektsminner fra jeg var liten. Så det er fullt mulig, iallefall. Men kanskje du skulle ta deg en tur til legen for sikkerhets skyld? Dersom ingenting er galt, kan du jo slappe av og fortsette terapien.

Jeg har ikke smertene hele tiden. Jeg kjenner dem av og til. Dette har pågått en stund nå (2 mnd ca.). Tror ikke det er noe galt for jeg er ikke seksuelt aktiv og holder meg ren. Tror det er psykisk, at jeg nå er i ferd med å bli bedre og derfor bearbeider tidligere erfaringer. (Liker heller ikke å gå til legen/gynekologen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...