Gå til innhold

Sulten hele tiden

Anbefalte innlegg

Artzek1365380732

Hei! Jeg er en jente på 23 år som for tiden aldri blir mett. Jeg er 174 cm høy og veier 60 kilo.

Jeg har prøvd å spise faste måltider, og innta en del frukt for å dempe på sulthetsfølelsen, uten hell. Saken er at jeg ikke spiser store posjoner til f.eks lunsj eller middag (det klarer jeg ikke) men går rundt og er sulten etter en halvtime igjen. Magen rumler også hele tiden og det virker som magesekken bare er et "hull" som alt går igjennom.

Ellers trener jeg to-tre ganger i uka (på treningsstudio for øyeblikket), og har trent veldig mye frem til jeg ble 20 år.

Hva kan gjøres for å dempe matlysten? Jeg legger ikke på meg, det er ikke det som er problemet, men jeg er lei av å spise hele tiden og å være sulten! Noen som har noen tips? Erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/154822-sulten-hele-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...