Gjest OIUGHJK Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 I dag har jeg dårlig samvittighet fordi jeg har trukket meg fra noe jeg har segt ja til som var angstvekkende. Skulle dra, og grudde meg masser. Men i dag når jeg våkna hadde jeg hodepine og var kvalm og dårlig i magen. Så jeg sendte melding om at jeg var syk.... Føler meg så slem som har sagt ja til det og så møter jeg ikke opp likevel. Har slitt med panikkangst men har i den siste tiden gjort ting selv om jeg gruer meg masser. Men dette ble for mye, jeg orket ikke. Huff. Så nå sitter jeg her og skjemmes fordi jeg har sviktet. Føler meg som et dårlig menneske og slem som ikke gjorde som jeg hadde lovt. Jeg er ikke i form i dag, men likevel føler jeg at jeg burde absolutt dratt. Huff..... men jeg klarte ikke det. Burde vel egentlig kommet meg ut med mennesker men jeg føler at da er jeg ikke syk nok liksom. Da burde jeg stillt opp.... Huff. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154829-droppa-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.