Gå til innhold

Blir man rastløs og distre av zyprexa?


Gjest Timari

Anbefalte innlegg

har gått på medikamentet i snart tre uker nå og har merket at jeg har blitt veldig rastløs. Klarer ikke å holde på med ting lenge av gangen og kjeder meg lett. satt på en buss i fire timer og holdt på å kjede livet av meg og følte meg veldig rastløs og urolig.

Synes også at jeg har blitt mer glemsk i det siste. har forsovet meg mange ganger og glemt busstider og lommebok treningstøy. Kan dette ha noe med zyprexa å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg begynte med risperdal (antipsykotikum som zyprexa) holdt jeg på å gå på veggen. De to første ukene var ille. Klarte knapt sitte stille. Økt irritabiltet.

Men det gikk over da. Tror zyprexa og skal være ganske bivirkningsfri (kanskje bortsett fra økt matlyst og nedsatt forbrenning) etter en viss tid.

Men jeg har ikke så mye greie på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener zyprexa er et dritt stoff. Jeg fikk det når jeg var på psykriatisk og jeg ble et helt annet menneske og da ikke i positiv forstand. Jeg hadde ikke egene meninger og bare satt og sløvet dagen lang og gikk opp fra 71 kg til 109 kg. Har nå klart å slutte med zyprexa og gått ned til 85 kg som jeg fortsatt synes er for mye men sliter litt med å gå ned siste biten.

Kona mi merket en stor forskjell på meg etter at jeg sluttet med zyprexa. Fra å være en zombie så startet jeg å tulle og le igjen. Nå føler jeg meg veldig oppegående igjen, men sliter med å slutte med efeksor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...