Gå til innhold

Hjerneskade???


Gjest forhåpentligvisTARjegFEIL....

Anbefalte innlegg

Gjest forhåpentligvisTARjegFEIL....

Kanskje dette spm ikke hører inn her på dette forumet, men jeg prøver likevel.

I helgen var jeg på fest og ble mer eller mindre full. Greit nok, det er ikke ulovlig.....men....

Dagen etter var jeg helt ok. Sliten (fordi det skjedde litt ting under festen, som ble en belastning), men ok.

Men deretter har jeg slitt veldig med forvirring, uvirkelighetsfølelse (vet ikke om jeg er tilstedet eller drømmer...er ofte veldig usikker), svimmelhet o.l.

Kanskje litt viktig å få med at jeg tok medisin sammen med alkohol (men drakk ikke før iallefall 2-3 timer etter å ha tatt medisin (går forresten på 450mg Orfiril og 10mg Cipralex). Har også vært en ukes tid på psyk for å prøve å hvile og komme meg til meg selv, men til ingen nytte. Er fortsatt litt på bærtur.

Hva kan det være? Kan det være jeg har fått en skade på hjernen? I såfall, er dette varig??

Jeg er veldig trøtt, slapp og helt rar for tiden. Ikke meg selv, som sagt.

Håper noen kan svare, dersom noen kanskje vet hva dette kan være....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest forhåpentligvisTARjegFEIL....

Vil bare føre til at dette er første gang jeg drakk så mye, og i det hele tatt har vært full. Og det selv om jeg har drukket tidligere, men da i mindre mengder.

Men som sagt, uansett...kan det være tegn på hjerneskade??

Er veldig redd..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en annen

Vil bare føre til at dette er første gang jeg drakk så mye, og i det hele tatt har vært full. Og det selv om jeg har drukket tidligere, men da i mindre mengder.

Men som sagt, uansett...kan det være tegn på hjerneskade??

Er veldig redd..... :(

Hvis du spør om dette engangs-alkoholinntaket kan ha påført deg en varig hjerneskade, så er svaret nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare føre til at dette er første gang jeg drakk så mye, og i det hele tatt har vært full. Og det selv om jeg har drukket tidligere, men da i mindre mengder.

Men som sagt, uansett...kan det være tegn på hjerneskade??

Er veldig redd..... :(

Enkelte medisiner skal ikke tas med alkohol, det kan være farlig. Men jeg tviler på at de kan gi hjerneskade.

Det de kan gjøre, er å gjøre deg syk, slik at det tar lang tid å bli frisk igjen.

Dette vet jeg fordi jeg ble frarådet å ta naturfremstilt sovemedisin mens jeg gikk på risperdal. Enkelte stoffkombinasjoner reagerer med hverandre.

Sjekk Felleskatalogen for info om medisinen du tar! Tror det er www.fellskatalogen.no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...