Gå til innhold

humørsvingninger


Gjest oppogned

Anbefalte innlegg

Gjest oppogned

På en og samme dag kan jeg gå fra å tenke at livet ikke er verd å leve og at alt er meningsløst til å tenke at alle mennesker er snille og vil det beste og alt er topp. Skal lite til fr jeg blir satt ut og tenker negativt, hvis det derimot skjer noe positivt blir jeg veldig oppgiret.

Bare lurer på om dette er normalt, om det er mange som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest august283

Det er vel ikke så normalt. Har det sånn selv, og ser at det helt klart er depresjonen som snakker når jeg er negativ og nede. Det kan jo være du har RBD eller BP2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussi-jente20

Vil bare si at jeg har det på akkurat samme måte, og jeg har fått diagnosen emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse.

Veldig frustrerende å ha det sånn, I know. Men hold ut.....!!!! Ikke gi opp.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeremy1365380731

Jeg har det i alle fall sånn :)

Også hater jeg ensomhetsfølelsen :)

jeg har det sånn og! grusomt de dagene jeg er deppa alt er negativt klarer ikke å ta meg sammen. jeg har alltid vært sånn..enten opp eller ned. skulle ønske jeg var mer stabil med humøret... når jeg har det som værst tenker jeg på å ta livet av meg.men det er ikke hver gang heldigvis.vet jpo at pms spilller inn og. mange jenter har det på den måten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...