Gå til innhold

Hva, hvem, hvordan, hvor?


maaia

Anbefalte innlegg

Jeg trenger noen å snakke med, tror jeg. Jeg har forandret meg i det siste, trukket meg bort fra folk og alle tror jeg er gal. For noen dager siden opplevde jeg et slags anfall eller hva det nå var, et sammenbrudd kanskje. Jeg begynner å skremme meg selv. Jeg sover lite og dårlig, er trøtt og lei, men prøver så godt jeg kan. Foreldrene mine er for opptatte til å "se" meg - hva, hvem, hvordan, hvor? Hjelp, noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva tror du er årsaken til at du trekker deg tilbake og ikke sover godt?

Jeg tror ikke noe på at alle tror du er gal. Er ikke det noe du bare innbiler deg, at det er falske inntrykk? Det er veldig vanlig!

Kanskje du er inne i en slags ond sirkel? Når du føler at andre har noe imot deg, så vil de merke det på deg, og bli usikre og kanskje litt ukomfortable. Dette registrerer du igjen som bevis på at de tror du er gal.

Hva med å ta turen til fastlegen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeremy1365380731

Hva tror du er årsaken til at du trekker deg tilbake og ikke sover godt?

Jeg tror ikke noe på at alle tror du er gal. Er ikke det noe du bare innbiler deg, at det er falske inntrykk? Det er veldig vanlig!

Kanskje du er inne i en slags ond sirkel? Når du føler at andre har noe imot deg, så vil de merke det på deg, og bli usikre og kanskje litt ukomfortable. Dette registrerer du igjen som bevis på at de tror du er gal.

Hva med å ta turen til fastlegen din?

enig med tetha, gå en tur til fastlegen. det er viktig å ta tak i problemer å gå til de skritt å gjøre noe med det. fastlegen vil høre på deg! prøv å fyll den vanskelige tiden med f.ex å lese bøker som du interesserer deg for. du er et unikt menneske på denne jord om du er sosial eller ikke! lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...