tutta68 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Kvinne 36 år her. Sluttet å røyke i januar -03 og satte fortløpende i gang med omlegging av kosthold og trening. Kosthold: gikk over til magrere mat, olje isteden for smør, masse grønsaker og kun snop i helgene. Trening: Hadde ikke trent nevneverdig før så det startet med å gå langs veiene til jeg begynte å gå opp fjellsider. Nå halvannet år senere har jeg prøvd utlike former for kosthold... ala Lindberg osv.. I tillegg har farten og intensiteten over treningen økt betraktelig og jeg trener minimum 3 ganger i uken. Med i trening regner jeg også fjellturer ol. Trening består av sykling, gå opp fjellsider og turer. Mitt problem er at jeg ikke får til det jeg vil og det er å komme tilbake til den vekten jeg hadde før jeg kuttet røyken. Da var jeg ca 65 kg. På det meste var jeg oppe i 74,5 kg og nå ligger jeg på rundt 71. Nå har jeg i ca halvannen -2 mnd kuttet ut brød og ris.. jeg spiser egg .. salat.. litt pasta og litt kjøtt... jeg drikker litt pepsi max hver dag. Kan du fortelle meg hva jeg skal gjøre?? Jeg ser på tv at folk skifter kosthold og setter opp farten med trening og i løpet av 6-8 uker har de oppnådd markant nedgang i vekt. Hva gjør jeg feil?? Jeg unner meg snop når helgen kommer, er det tabbe?? Jeg har prøvd å løpe litt men knærne mine verker da. Finnes det en løsning for meg? Hva må jeg regne at musklene jeg har fått veier?? Jeg er 171 cm høy og veier 71 kg ca nå--- Er takknemlig for svar med vennlig hilsen sliten... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/154998-r%C3%B8ykekutt-og-slanking/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.