Gå til innhold

anonyme innlegg


Nellie

Anbefalte innlegg

Gjest kokko

Joda, det går an å skrive under med et annet nick enn det som kommer fram automatisk. Bare å skrive over det faste nicket. Det er sikkert dette "alle" har testet i det siste, meg inkludert. :-)

hei jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk det helle rikek til på gubbens pc (Windows 98), men på denne som er 95, går det bra. Kanskje det har noe med det å gjøre?

MÅ finne ut av alt jeg serru! :-)

Vi har Windows 98, og det fungerer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest uansett hva vi skriver

Joda, det går an å skrive under med et annet nick enn det som kommer fram automatisk. Bare å skrive over det faste nicket. Det er sikkert dette "alle" har testet i det siste, meg inkludert. :-)

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, lege

Prøvde jeg, og det virka ikke på meg i hvert fall. "Ugyldig kallenavn" sto det?

Man kan skrive hvilket nick man vil, hvis nicket ikke er registrert av en annen bruker.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...