Gå til innhold

Sosial Fobi


Waldemar1365380733

Anbefalte innlegg

Waldemar1365380733

Jeg har altså sosial fobi.

Har laget et diskusjonsforum for de som er i samme situasjon som meg.

Webadresse: sosfob.com

Alle med sosial fobi er velkommen der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Waldemar1365380733

Den siden skal jeg sjekke nå med det samme! Så fint at du har laget en slik side da!

Hallo nicksie

Takk for tilbakemeldingen.

Sliter litt med å skaffe nok medlemmer til sosfob.com, men er oppe i 10 nå :)

Min definisjon på hva sosial fobi er: "Overdreven frykt for å dumme seg ut i omgang med andre mennesker".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flodhest

Hallo nicksie

Takk for tilbakemeldingen.

Sliter litt med å skaffe nok medlemmer til sosfob.com, men er oppe i 10 nå :)

Min definisjon på hva sosial fobi er: "Overdreven frykt for å dumme seg ut i omgang med andre mennesker".

Heisann

Ikke at jeg aner om den fortsatt er i drift, men det ble en gang opprettet en mailingliste for folk med sosial fobi som etterhvert fikk ganske mange medlemmer. Mange av dem kom herfra så vidt jeg vet. Du finner den helst sikkert ved et søk, og kan kontakte dem også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waldemar1365380733

Heisann

Ikke at jeg aner om den fortsatt er i drift, men det ble en gang opprettet en mailingliste for folk med sosial fobi som etterhvert fikk ganske mange medlemmer. Mange av dem kom herfra så vidt jeg vet. Du finner den helst sikkert ved et søk, og kan kontakte dem også.

Jeg vet om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest I den forbindelse lurer jeg på noe

Jeg vet om den.

Kan jeg bare da (jeg er kanskje litt dum, men) får spørre hvorfor du egentlig oppretter noe tilsvarende? Det er vel ikke noe vits i med to fora som fungerer så likt? Er det ikke bedre å samle dem?

Og hvis det ikke er så likt, kanskje du da skal fortelle hva som gjør dette foraet annerledes? Om dere jobber på en annen måte, setter andre evetuelle krav, har en annen policy etc sånn at folk får muligheten til å ta et begrunnet valg om hvilket fora de vil gå inn i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Waldemar1365380733

Kan jeg bare da (jeg er kanskje litt dum, men) får spørre hvorfor du egentlig oppretter noe tilsvarende? Det er vel ikke noe vits i med to fora som fungerer så likt? Er det ikke bedre å samle dem?

Og hvis det ikke er så likt, kanskje du da skal fortelle hva som gjør dette foraet annerledes? Om dere jobber på en annen måte, setter andre evetuelle krav, har en annen policy etc sånn at folk får muligheten til å ta et begrunnet valg om hvilket fora de vil gå inn i?

Jeg opprettet sosfob.com fordi jeg synes det bør finnes et eget diskusjonsforum for de med sosial fobi.

Ingen andre krav for å bli medlem enn at man har sosial fobi.

Å registrere seg tar bare et par minutter og man kan være anonym.

Det finnes også en Yahoo e-post liste

Men e-post liste og diskusjonsforum er ikke det samme.

E-post lista er også åpen for alle med sosial fobi.

Før man kan bli medlem må man imidlertid skrive en presentasjon på seg selv som de andre medlemmene kan lese.

Har lest flere steder at sosial fobi er en av de vanligste psykiske lidelsene.

Tror derfor det kan være behov for noe mer enn bare en e-post liste for de med denne lidelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...