Gå til innhold

Hvilken medisin kan hjelpe meg?


Gjest Tetha

Anbefalte innlegg

Psykiateren min sier jeg får paranoide tanker fordi jeg har så lav selvtillit. For en tid tilbake utviklet dette seg til en nærpsykotisk tilstand. Så jeg har brukt Risperdal som en sikkerhet, i tilfelle jeg skulle bli psykotisk.

Syns det er guffent å være sammen med fremmede folk, jeg føler de hater meg og jeg får en vond følelse inni meg.

Hva kan hjelpe meg mot det som utløser de paranoide tankene, det dårlige selvbildet? Det er egentlig et ustabilt selvbilde, for av og til er jeg kjempefornøyd med meg selv, og andre ganger hater jeg meg selv så mye at jeg innbiler meg at andre også gjør det.

Lever ganske isolert for tiden, og engster meg for hvordan det skal gå med meg som student.

Har jeg personlighetsforstyrrelser?

Finnes det noen medisin som kan hjelpe meg? Risperdal hindrer meg i å bli psykotisk, men virker vel ikke når jeg er så frisk som jeg er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...