Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg hadde vært i Sverige i noen dager og hadde der kjøpt en yoghurt melk kartong. Her en kveld drakk jeg 2-3 glass etter hverandre, da fikk jeg kjempe ondt i tarmen, ikke nede i magen men i brystkasseområdet men jeg kjente at det var i tarmen, og regner med det var yoghurten, det kjente ut som jeg skulle dø eller noe =) Huff.. uansett har i dagene etter hatt blod i avføringen, ganske mye egentlig. Har aldri hatt det sånn før. Kan det være bakterier i yoghurten eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/155139-bl%C3%B8dning-i-avf%C3%B8ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei. Takk for svarene. Jeg har fått legetime på fredag. Det er fortsatt blødning i avføringen og den er fersk. Sannsynligvis hemorider da.

Nå har jeg vært hos legen. Og enda jeg har masse blod som renner ut av rompa hver gang jeg er på do så fant ikke legen noenting som helst på lege timen. da må det være lenger inn i tarmen. Synes dette er veldig rart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...