Gjest cthhllnn Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Før kunne jeg jobbe 12 timer og sove 6 timer. Nå, hvis jeg sover mindre en 6 timer blir jeg fullstendig knust neste dag, gråter og har vondt i magen, stiv, tankene mine blir så frykelig negative bare fordi jeg har sovet for lite, orker ingenting. Det er nesten som å fall inn i en intensiv depresjon der jeg vil dø. Jeg lurer på hvorfor det blir slik, og hva jeg skal gjøre med det. Jeg har mye å gjøre, jeg må være i bedre form snart for å være konstruktiv. Må sove. Beklager at jeg skriver håper på et råd likevel. 0 Siter
Gjest nicksie Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Råd: du _må_ enkelt og greit ha minst 6 timer søvn her natt! Det tilsier alt. Mennesker generelt har da behov for søvn, vet du . 0 Siter
Line884 Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 hei du! har det på samme måte som deg. en søvnsykdom som heter insomnia. dra til lege! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.