Gjest Qube Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Håper noen kan hjelpe meg... Jeg har brukt p-sprøyte i 3 år, før jeg tok siste i desember ifjor. Ennå har jeg ikke fått tilbake menstruasjon, tar det langt tid før den er tilbake? Jeg vet dette er fra person til person, men jeg mottar alles svar:) Har nemlig lyst til å bli gravid igjen... 0 Siter
fillvid Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Hei. Det kan ta lang tid før du får tilbake normal menstrasjon etter at du har gått på p-sprøyte in 3 år. Du må nok bare smøre deg med tolmodighet. Men viss du ikke har fått noe menstrasjon innen november, bør du få sjekket det opp til en lege! Lykke til 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Jeg tok siste sprøyta mi i august et år, fikk tilbake mensen i mai eller juni året etter. Husker ikke helt hvor lenge jeg brukte sprøyta, kanskje halvannet år... 0 Siter
Hjelpendehånd Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 hei. jeg gikk på sprøyta i 6 år og det tok nesten 3 år før jeg fikk mensen tilbake. Da med hjelp av noen hormontabletter legen skrev ut. Navnet på tablettene var Primolut. Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.