Gå til innhold

Sommerfestival


lucifer66

Anbefalte innlegg

Nu har er vært på sommerfestivel i Kvæfjorden(ligger utenfor Harstad) fra tirsdag til fredag.

Jeg føler meg som et nytt og bedre menneske, det hjelper virkelig med en liten ferie når man er psykisk syk.

Det var er variert tilbud der med fri-idettsutøvelser, slik som 60m løp, kast av liten ball og stille lengde hopp. Jeg fikk personlig en andreplass og to tredjeplasser i klassen gutter.

Vi hadde også en gåtur på programmet som heter Jorbærmasjen hvor vi fikk servert jordbær etter turen.

Jeg anbefaler alle der ute a dra på sosiale turer av regi Mental Helse...Uansett alder og alvorlighetsgrad på sykdommen, det var en kjempetur med alle typer folk i alle aldre fra tidlig 20 års alderen til vel over 90 år gamle. Så jeg råder alle til å dra ut på tur vist de kan...

En liten sommerhilsen til alle ivrige skrivere der ute,

mvh

Shizofreni pasient

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...