Gå til innhold

rett av meg å oppsøke psykolog (etter 9 år med mobbing) (hvordan er det)


jesusfreak

Anbefalte innlegg

jeg er en jente på 16

i cirka 8-9 år ble jeg mobbet

det viser seg å ha satt spor ,

slet ofte med selvmordstanker da jeg ble mobbet.. nå er jeg ikke mobbet lenger og har det bedre , men da en veninne sa hun ville ta livet av seg pga mobbing datt alle følelser og tanker helt sammen , jeg var deppa minst en uke i strekk , nå er jeg blitt litt bedre (liten opptur) men bestemte meg for å oppsøke psykolog ,, er det rett av meg ?????

jeg har liksom ikke lyst til å føle slik jeg følte det da min veninne fortalte meg at hun ville ta selvmord !!!

jeg har også lyst å komme i kontakt med andre som har snakket med en psykolog for å høre hvordan de er , slik at jeg kan skape meg et lite bilde på hvordan det er !!!

ellers tusen takk !!!!

fra meg !"!!!!!!""!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...